Birazdan hepsinin ağzına sıçacağımı, hastanelik edeceğimi bilmeden bahçenin ortasında beni bekleyen sekiz salak ile sırıttım.
"İlk kimi döveyim?" diye sordum.
Aralarından birisi "Kollarını tutun." demesi ile hiçbir şey yapmadan iki kişinin birer kolumdan tutmasına izin verdim.
Birisi bana sinirle gelirken umursamayarak esnedim. Beni böyle tutabileceklerini mi sanıyorlardı?
Tam bana tokat atacakken hızlıca beni tutan iki geri zekalının beni tutan kollarından tutunup güç aldım ve kendimi kaldırıp bana tokat atacak malın önce göğsüne sonra kafasına tekme attım ve geriye doğru takla attım.
Hem bana tokat atacak çocuğu tekmelemiş hem de beni tutan iki geri zekalıdan kurtulmuştum.
Miray ve Çınar'ın çekirdek çitleyerek hayranlıkla izlediklerini görmem ile kahkaha atmamak için kendimi tuttum.
Biri bana tekme atacakken ayak bileğini tuttum. Bir ayağı üzerinde zıplarken yerle temas eden ayağına çelme taktım ve sırt üstü düşmesine sebep oldum.
Biri arka cebinden bıçak çıkarıp bana sallayınca göz devirdim.
"Aga burada adam gibi kavga ediyoruz. Bıçak çekmek ne lan? Yumruk atmayı dene ama bıçak adamlığa ters. Ben yapıyor muyum?" dedim.
"Sende yap." demesi ile elimle bir dakika işareti yaptım ve yere eğildim. Ayakkabımın topuk kısmına sakladığım küçük çakıyı çıkardım.
"Biraz daha bekle." diye mırıldandım ve arka cebimden bir tık daha büyük bıçağımı çıkardım.
"Bekle bir dakika. Bir tane daha vardı." dedim ve üstümü aramaya başladım. Ceketimin cebinden bir tane daha çıkınca gülümsedim.
"Kız cepheye gider gibi hazırlanmış." diye yandan yorum yapan Çınar'ı takmadan "Şimdi bende bunlar ile mi karşılık vereyim?" diye sordum.
"Benim sizden bir farkım var. Ben öldüreceksem bu tür oyuncaklar ile uğraşmam." dedim ve bıçakları yere fırlattım. Belimden tabancamı çıkardım ve çocuğa doğrulttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar
ChickLitEvi terk eden bir kızın hiç tanımadığı aile üyeleri ile tanışması ve mafya olup gittiği kolejde kavga ettiği insanlar ile bir arada durmak zorunda kalması... Üstüne tek sorunun bunlar olmayıp aile, arkadaş, kolej, aşk ve mafyalık ile ilgili sorunla...