Geçsene

5.9K 337 354
                                    

Erkekler tuvaletinin önünde beklerken sinirle "Lan burada sapık gibi kaldım! Çınar artık sıç ve çık şu tuvaletten!" diye bağırdım. 

"Tuvaletime bay bay yapıyorum. Biraz daha bekle." demesi ile "Lan anaokulunda mısın?" diye sordu Kerem. 

"İlk defa bu geri zekalı Kerem'e katılıyorum." dedim. 

Çınar içeriden bağırarak "Ellerimi yıkıyorum bekle." dedi. 

"Anaokulu eğitiminde o da öğretildi mi sana? Hepsini başarıyla yapınca ödül falan vermek gerekir mi?" diye sordum. 

"Bitti!" diyerek tuvaletten çıkmasıyla "Bir ara organlarını da çıkarıyorsun sandım." dedim. 

"Sıçarken şarkı mırıldanıyordu. Sen duymadın ama biz çektik." dedi Kerem. 

Ders zilinin çalması ile birlikte sınıfa geçtik. Kızlar çoktan gelmiş sıralara oturmuş. Yanlarına gittim ve "Müdür bey dayı ceza verdi. Fatihler ile yapışık dördüz gibi gezeceğiz artık." dedim. 

Binnur heyecanla "O zaman sen bizim yanımızdayken Fatih de bizim yanımızda olacak." dedi.

Gülerek "Evet, öyle olacak." dedim. 

"Ben Fatih'in yanına geçiyorum." deyip çantamı almıştım ki Binnur'un biraz bozulduğunu fark ettim. 

"Çınaroğlu Çınar, sen Fatih'in yanına geçsene." dedim. 

"Niye?" diye sorması ile "Lan bu boy ile nasıl en arka sıradan tahtayı göreyim? Az mantıklı olun oğlum." dedim. 

"Tamam." diyerek bir arka sıraya, Fatih'in yanına, oturan Çınar ile Binnur bana bakıp gülümsedi.

"Direkt benim yanımda oturmak istediğini söyleyebilirdin." diyen Kerem ile sakince ona döndüm ve el hareketi çektim.

"Ne kadar ayıp." demesi ile "Ayıbını götüne sokayım." dedim. 

Sınıfa hocanın girmesiyle "Ben uyuyacağım. Rahatsız edersen seni rahatlayana kadar döverim." dedim ve kafamı sıraya gömdüm.

"Sanki sana kaldım. Küçük ve sinirli civciv." demesi ile cevap vermedim. Uykum vardı. Onunla uğraşacak değildim.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin