Ceket

5.6K 326 311
                                    

Ders zili çalınca sıramıza geçtim ve arkama döndüm.

"Lan uyumsuzlar ben sıkıldım." dedim.

"Uyumsuzlar mı?" diye soran Kerem ile "Uyumsuz insanlar olduğumuz için grubumuzun adına bu ismi verdim." dedim.

"Biz anlaşıyoruz ki?" dedi Çınar.

"Orayı katma. Uyumsuzlar ismimiz dediysem konu tartışmaya kapalıdır." dedim.

"Çağnur sırada biraz yana kaysana." dedi. Kerem. Dediğini yapmam ile kucağıma uzandı.

"Küçük civcivin bacağı rahatmış." deyip gözünü kapatmasıyla "Lan beni yastık niyetine kullanma." dedim.

"Uyuyorum ben." dedi.

O sırada hoca ile içeri Batuhan'nın girmesi ile dikkatim dağıldı.

Bana bakarak sırasına geçip oturması ile ona baktım. Kucağımda uyuyan Kerem'e kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.

"Bugün yer değişimi olacak. Lütfen ismini saydığım arkadaşlar beraber otursun." diyen hocayla sınıfta bir curcuna koptu. İlkokul çocuğu gibi hoca yerimizi değiştirecekti. Aman ne hoş!

Hoca yerleri değiştirmeye başladıktan biraz sonra "Buğlem sen Kerem'in yanına geç." dedi. Buğlem çantasını alıp yanımıza gelince kucağımda uyuyan Kerem'e bakım.

Kerem'i uyandırmadan ayağa kalktım ve "Bir zahmet sıra arkadaşını uyandırma. Senin kucağında uyumaya devam etsin." dedim.

Buğlem sıraya oturduktan sonra Kerem'in başını kendi kucağına yatırınca gülümsedim. Bunlar gerçekten çok yakışıyordu.

"Çağnur ayakta kalma. Sen de Batuhan'ın yanına geç otur." diyen hoca ile bıyık altından gülen Batuhan'a baktım. 

Sıramın altından bizimkilerden çöktüğüm ceketi alıp Batuhan'ın yanına geçip oturdum. 

"Ceketin güzelmiş." demesi ile "Sağ ol." dedim. 

"Kibarlık yapıp geri verirsin diye düşünmüştüm ama sana çok yakıştı. Sende kalabilir." demesi ile "Senin miydi bu?" diye sordum şaşkınlıkla. 

"Öyleydi." dedi gülerek. 

"Ceketini istemiyorum. Geri al." dedim. 

"Kırıldım şimdi. Keremlerin sanıp almıştın. Benim olduğunu öğrendiğinde mi sorun oldu? Doğru, Kerem senin kucağına yatıp uyuyacak kadar sana yakın." dedi. 

"Ne saçmalıyorsun? Bak gerçekten uğraşacak havamda değilim. Ceket için sağ ol. Şimdi geri alabilirsin." dedim ve ceketi geri verdim. 

"Peki." demesiyle "Aferin. Şimdi uyuyacağım. Beni rahatsız etme." dedim ve kafamı sıraya gömdüm. 

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin