Düşünmeliydim

5.2K 305 113
                                    

Kediyle oynarken koridordan "Kim var orada!" diye bir ses duyduk.

"Bu görevlilerden biri." diyen Batuhan ile koridora çıktık.

"Batuhan Bey okulun içinden ışık görünce hemen geldim." dedi adam.

"Tamam. Sağol. Biz gidelim." dedi Batuhan ve beraber okuldan çıktık.

Kestane kucağımda uyurken Batuhan "Önce veteriner kliniğine gitmeye ne dersin?" diye sordu.

Zaten dayımlar evde yoktu. Gitmemde bir sakınca olmaz.

"Gelirim de açık bir yer bulabilir miyiz? Saat on ikiyi geçiyor." dedim.

"Her türlü bulunur." demesi ile "Benim arabam hemen şurada." dedim.

"O zaman ben önden gidiyorum. Arabayla beni takip et." dedi.

"Kediyi ben alıyorum. Eğer benden kaçmak istersen kediyi rehin alırım." dedim ve arabama bindim. Kediyi yanımdaki yolcu koltuğuna dikkatlice bıraktım.

Batuhan da kendi arabasına binince arabadaki şarj aletimi çıkardım ve telefonumu arabanın şarj yerine taktım.

Arabayı çalıştırırken telefonum açıldı. WhatsApp'a girip Çınar, Fatih ve Kerem'i aynı anda görüntülü aradım.

Hepsi kısa bir süre sonra açınca "Çengel bulmaca çözerken fotoğraftaki sanatçıyı bulamazsınız umarım!" dedim sinirle.

"Lan ne diye beddua ediyorsun?" diye bağırdı Kerem.

"Lan okul kapanmış, kapıları kilitlenmiş. Biz Batuhan ile içinde uyuyakalmışız. Neden beni uyandırmıyorsunuz? Oğlum daha yeni okuldan çıkabildim." dedim.

"Ben son derse girmeden gitmem gerekmişti." dedi Fatih.

"O zaman sen affedildin. Kerem ve Çınar neden beni uyandırmıyorsunuz!" diye bağırdım.

"Okul çıkışı ablam aradı. Rahatsızlanmış. Acil eve gidip onu hastaneye götürdüm ama gitmeden önce Çınar'a seni uyandırmasını söylemiştim." dedi Kerem.

Çınar ağzına attığı kurabiyeyi yuttu ve "Seni uyandırmaya gelmiştim ama Batuhan ben uyandırırım deyince Mirmir ile birlikte okuldan çıktık." dedi.

"Ben uyandığımda Batuhan da uyuyordu. Onun yapabilmiş olacağını düşünmeliydim." dedim.

Fatih "Yarın o herifle görüşmemiz lazım desene." derken Batuhan arabayı hızla durdurdu.

Neler olduğunu anlamak için ön tarafa baktığımda önümüzü üç siyah renkli Porsche'nin kestiğini gördüm.

"Hassiktir bir şey oluyor."

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin