İtiraf

4.5K 252 122
                                    

Miray yanağımı parmağı ile deşerken "Miray ben canlıyım. Kontrol etmeyi bıraksan mı ki?" diye sordum.

"Gerçekten kanlı etli kemikli canlı." dedi Miray.

"Çok ilginç değil mi? Bende kansız etsiz kemiksiz cansız beklemiştim onu." dedi Çınar.

"Amına koyayım mezardaki birisi bile kemiksiz olmuyor." dedi Kerem.

"Şey Çağnur biraz konuşabilir miyiz? Özel." dedi Binnur.

"Bende konuşabilir miyim?" diye sordu Çınar heyecanla.

"Sen eksik kal Çınar. Mutfak müsait. Gel oraya." dedim.

Binnur ile mutfağa girince Binnur kapıyı kapattı ve "Ben Fatih'e onu sevdiğimi itiraf edeceğim." dedi.

"Bu çok güzel bir karar." dedim gülümseyerek.

"Yani senin cenazen bana yarın kim var kim yok anlamyacağımızı öğretti. O yüzden hızlı olacağım ama nasıl diyeceğimi, söylediğimde onu kaybetmekten korkuyorum." dedi.

"Benim cenazemde cidden bunu mu düşündün lan?" diye sordum.

"Tabii ki de hayır. Cenazeden sonra düşündüm." demesiyle "He iyi o zaman." dedim.

"Nasıl açılabilirim?" diye sordu Binnur.

"Şimdi ben sizi yalnız bir yere yollayacağım. Yol boyunca onun tavırlarını tart. Sorun olmayacağına karar verirsen ona açıl." dedim.

"Ben bunu yapamam." demesine kalmadan "Fatih! Lan buraya bak! Hey!" diye bağırdım.

Fatih mutfağa girince "Şimdi benim almam gereken bir ilaç vardı ama adamlar onu almayı unutmuşlar. Şimdi akşam içmem gerekiyor yani. Alıp gelsen olur mu?" diye sordum.

"Adamlara diyelim. Onlar alsın." demesiyle göz devirdim.

"Anladım ben seni. Sen benim için bir ilaç almaya bile gitmiyorsun." dedim.

"İlacın adı ne ?" diye sordu.

"Şey şimdi bu toplantı yapılan depolar var ya onların ilerisindeki eczanelerde bulunuyormuş ilaç. Adı aklımda değil siz oraya giderken ismini mesaj olarak atarım." dedim.

"Orası iki buçuk saat uzaklıkta. Hem siz derken kimleri kastettin?" diye sordu.

"Sana yol arkadaşı olarak Binnur'u buldum. Hadi artık defolup bana ilacımı alıp gelin." dedim.

Fatih Binnur'u da alıp evden çıkınca "Binnur hoş kız. Yalnız kalın diye bunu yaptım. Yani çöpçatanlık amaç. Erken dönersen seni deşerim. Mis gibi kızı bulmuşsun vakit geçir." diye Fatih'e mesaj attım.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin