Kedi

5.2K 304 151
                                    

Batuhan belinden silahını çıkarırken beni arkasına aldı. Bu tavrına göz devirdim.

Batuhan'ı önüne geçerek silahımı belimden çıkardım.

Tıkırtılar müzik odasından geliyordu. Derin bir nefes aldım ve hızla içeri girdim.

Silahımı odanın içinde gezdirirken davulun üstünde bize bakan kediyi gördüm.

"Abi cidden bir kedi miydi?" diye sordum. Boşuna telaş yapmıştık.

Batuhan silahını geri beline yerleştirdi ve kediyi kucağına aldı.

"Az eğil. Bende seveceğim kediyi."  dedim. Batuhan gülerek müzik odasındaki bir sandalyeye oturunca kediye baktım.

"Bu çok güzel lan. Tipe bak. Nasıl içeri girdi ki?" dedim.

"Birinci katın camlarında demirlik var diye bazen kapatmadan gidiyorlar. Oradan girmiştir." dedi.

"Acaba annesi falan buralarda mıdır?" diye sordum.

"Birkaç gündür fark ediyorum. Buralarda yalnız dolaşıyor. Büyük ihtimalle annesi yok." dedi.

Üzüntüyle kediye baktım. O da benim gibi annesizdi.

"Sahiplenmek ister misin?" diye sordu Batuhan.

Aklıma yengemin alerjisi olduğu gelmesiyle "Alamam." dedim.

"O zaman bu minik küçük arkadaşı ben sahiplenebilirim." demesi ile "Ziyarete gelirim o zaman." dedim.

"Kızım bak senin sayende evime kız gelecek." demesi ile kahkaha attım.

"Bu arada o erkek bir kedi. Kediler hakkında hiçbir fikrin var mı?" diye sordum.

"Hımm. Yok." dedi.

"Kedi yaşayabilecek mi evde?" diye sordum.

"Arada gelip kontrol edersin." demesiyle gülümsedim.

"Buna bir isim lazım." dedim.

"İsim düşünelim o zaman." demesi ile "Kediler "S" harfine tepki gösterirmiş." dedim.

"Kestane nasıl?" diye sorması ile "Bence mükemmel oldu." dedim.

Batuhan kediyi kendine döndürdü ve "Dostum senin adın artık Kestane. Seni ev arkadaşım ilan ediyorum." dedi.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin