Sabah kapının tıktıklanması ile gözlerimi açıp "Gel." dedim.
İçeri yengem gülümseyerek girdi ve "Kahvaltı hazır da çağırayım dedim ama istiyorsan daha uyu." dedi.
"Yok yenge şimdi geliyorum." dedim.
"Sabah senin için biraz alışveriş yaptım. Odanı da hazırlattım ama adamlar hazırladığı için siyah gri gibi renkler kullanmışlar. Beğenmezsen değiştiririz. Kıyafetler de orada." demesi ile "Odayı göstersen yeter." dedim.
"Hemen sağ çaprazındaki oda." demesi ile "Teşekkürler." dedim ve yataktan kalktım.
Benim için hazırladıkları odaya girmem ile ağzım açık kaldı. Burası harika derecede lüks ve güzel döşenmişti.
Dolaptan bir eşofman takımı çıkarıp giydim ve aşağı indim.
Mutfağa girdiğimde ve "Günaydın dayıcık ve dayının hatunu yengecim!" dedim gülerek.
"Sana da günaydın. " diyen dayım ile yengem "Günaydın da sana hiç bakmamışlar kuzum. Baksana boyuna." demesi ile kendime kısa bir bakış attım.
"Genlerden ötürü sanırım. Babam da bir yetmiş." dedim.
"Ablam da bir elli beş civarındaydı." diyen dayım ile "Ben çok fena acıktım." dedim.
"Benim kuzum acıkmış mı? Hemen otur masaya. Bol bol ye." diyen yengem ile sandalyeye oturdum.
"Şuan kendimi küçük çocuk gibi hissettim. Çok mu kısa boyum?" diye sordum.
"Büyüyünce uzarsın." diye beni geçiştiren dayım ile "On sekiz yaşındayım dayı." dedim.
"Senin için bir okul ayarladım. Haftaya okula gideceksin." demesi ile "Eski okulumdan devam ederdim." dedim.
"Koleje gitmenin daha iyi olduğunu düşündüm. Birde bu hafta boyunca eğitim göreceksin." demesi ile "Ne eğitimi?" diye sordum merakla.
"Silah eğitimi alacaksın. Birde şu bardaki arkadaşın sana birkaç taktik gösterdiğini söylemiştin. Onun üstüne birkaç taktik daha öğreteceğim sana. Benim yeğenim olduğundan sana zarar vermek isteyen çıkabilir. Kendini koruman lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar
ChickLitEvi terk eden bir kızın hiç tanımadığı aile üyeleri ile tanışması ve mafya olup gittiği kolejde kavga ettiği insanlar ile bir arada durmak zorunda kalması... Üstüne tek sorunun bunlar olmayıp aile, arkadaş, kolej, aşk ve mafyalık ile ilgili sorunla...