Haber

4.7K 264 641
                                    

"Şimdi kimsenin bilmemesi mi gerekiyor?" diye sordu Çınar.

"Aynen öyle. Özellikle dayım size söylediğimi bilmesin. Yoksa beni canlı canlı keser." dedim.

"Hıhı aynen aynen." derken elinde telefon gören Çınar ile "Ne yapıyorsun sen?" diye sordum.

"Mirmir'e senin ölmediğini yazdım. Buraya geliyorlarmış." dedi Çınar.

"Lan ben şimdi ne dedim sana!" diye bağırdım.

"Kimseye söylemeyelim diye tembihledin." dedi Çınar.

"Dişine yemek artığı kaçsın da çıkarmaya kürdan bulama! Lan niye diyorsun o zaman!" diye bağırdım.

"Mirmir kimse değil ama." diye ağlamaklı sesle konuşmasıyla ofladım.

"Ben Binnur'u arayıp durumu izah edip kimseye söylememelerini tembih ederim." dedi Fatih.

"Televizyonu açıyorum. Dikkatin dağılsın." dedi Batuhan ve televizyonu açtı.

Televizyon açılır açılmaz benim aralarına sızacağım heriflere yapılan bir baskın vardı.

"Sesini açsana şunun." dedim.

Batuhan sesini açınca "Bu benim aralarına gireceğim herifler." dedim.

"Kimden gelindiği bilinmeyen bir ihbar üzerine yapılan baskında çocuk kaçırıp çalıştıran bir çete çökertildi."

Batuhan'a döndüm ve "Benimle iki dakika mutfağa gelir misin?" diye sordu.

"Bende acıktım. Bende geleyim mi?" diye sordu Çınar.

"Çınar otur oturduğun yerde." dedim ve Batuhan'ı çekiştirerek mutfağa girdim.

Arkamızdan kapıyı kapatınca "Baskının olacağını nereden biliyordun?" diye sordum.

"Bilmiyordum." demesiyle "Bugün sen dedin diye gitmedim. Yoksa bende tutuklanmış olacaktım." dedim.

"Boy farkından dolayı seni ciddiye alamıyorum." demesi ile sinirle yandaki taburenin üstüne çıktım.

"Nereden biliyordun?" diye sordum tekrar.

"İhbarı ben yaptım. Seni o heriflerin arasına göndermek istemiyordum ama sana bunu desem beni dinlemeyip yine o görevi yapardın." dedi Batuhan.

"Eğer ihbardan önceden haberleri olsalardı ve önlemlerini alsalardı ya da o depoda değil de başka bir depoda iş yapıyor olsalardı ve tutuklanmasalardı seni kesinlikle bulup öldürürlerdi." dedim.

"Ama tutuklandılar ve öyle bir şey olmayacak." dedi Batuhan.

"Kendini böyle bir tehlikeye atmaman lazımdı." dedim.

"Olsun. Buna değdi." demesi ile "Annene Çağla değil de Çağnur olduğumu söylemeliyiz. Çağla isminden nefret ettim." dedim.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin