"Saat kaç?" diye sordum.
"Sekize geliyor." demesi ile "Acıktım ben. " dedim.
"Yemekhaneye inebiliriz." dedi Batuhan ve ayağa kalktı.
"Yemekhanedeki yemekler şimdi soğumuştur." dedim.
"O zaman kantine gidelim." demesi ile ayağa kalktım.
"Batuhan eğilsene." dedim.
Anlamayarak dediğimi yapınca gülerek sırtına bindim.
"Sırtıma atlamaya boyun mu yetmedi senin?" diye sorması ile "Orayı karıştırma ve yürü." dedim.
Batuhan bir anda hızlıca yürümeye başlaması ile korkuyla ona daha sıkı sarıldım.
"Lan düşüreceksin beni! Bak buradan düşersem ölürüm ben!" dedim endişeyle.
Batuhan bu dediğime gülerken "Çayın içerisine batırdığın püskevit kırılıp çayın içine düşer umarım!" diye bağırdım.
"Kantine girmemiz ile hızlıca Batuhan'ın sırtından aşağı atladım.
"Yükseklik korkusu oluşacak senin yüzünden!" dedim.
"Tost ister misin?" diye sormadı ile "Olur da becerebilir misin?" diye sordum.
"Hamaratımdır." demesi ile kahkaha attım.
"Neler yapabiliyorsun?" diye sordum.
"Kaşarlı tost, sucuklu tost, karışık tost. Sonra perde takıyorum." dedi.
"Bu boy bende olsa yengem bana da perde taktırtırdı. Hem tostan başka bir şey yapamıyor musun?" diye sordum.
"Yalnız eve çıktım ve tek yapabildiğim şey tost. İkincisi yengen ne alaka?" diye sordu.
"Sana bir ara yemek yapayım ve ben dayımlar ile yaşıyorum." dedim.
Bir yandan tostları yaparken "Annen ve baban vefat mı etti?" diye sordu çekinerek.
"Annem evi küçükken terk etti. Babam ise beni çalıştırıp paramı alan, ayyaşın tekiydi." dedim.
Batuhan konuyu değiştirmek istercesine "Tostunu nasıl seversin?" diye sordu.
"Benim için fark etmez. Kendine nasıl yapıyorsan bana da öyle yap." dedim.
"Böyle güzel bir tost hayatında yememişsindir." demesiyle mutfak kısmına geçip ne yaptığını izlemeye çalıştım.
"Özel tarifimi asla kimseyle paylaşmam. O yüzden çabuk boş bir masaya gidip otur." dedi.
"Farkındaysan her yer boş." dedim.
"Ne güzel. İstediğin yere otur." demesiyle gülerek bir masaya oturdum ve tostu beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar
ChickLitEvi terk eden bir kızın hiç tanımadığı aile üyeleri ile tanışması ve mafya olup gittiği kolejde kavga ettiği insanlar ile bir arada durmak zorunda kalması... Üstüne tek sorunun bunlar olmayıp aile, arkadaş, kolej, aşk ve mafyalık ile ilgili sorunla...