Intro

14.2K 641 6
                                    

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤
💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚

ရှောင်းမိသားစုရဲ့ တစ်ဦးတည်းသော သားလေး...အချစ်ခံလူသားလေး...
ဖူးဖူးမှုတ်ကရုစိုက်မှုကြားမှာ ပျော်နေခဲ့ပါတယ်..
ဒါပေမယ့် ကျောင်းက Senior လူဆိုးကိုကို နဲ့တွေ့ကာမှ... အပြင်လောကရဲ့ လွတ်လပ်ပြီး ပျော်စရာအသစ်အဆန်းများ စိတ်လှုပ်ရှား ရင်ခုန်ဖွယ်မျိုးစုံနဲ့ အချစ်ကို စတင်စမ်းသပ်တွေ့ရှိသွားသော...စာဂျပိုးလေး...

❤ ရှောင်းကျန့် ❤

ဝမ်အိမ်တော်ရဲ့ သားတော်စပ်စလူး မနိုင်စိန်...တစ်ကိုယ်တော်လည်း သောင်းကျန်းတယ်...အုပ်စုလိုက်လည်း သောင်းကျန်းတယ်...
အဆိုးဆုံးက အတန်းထဲက ဘယ်သူမှမနေနိုင်အောင် နည်းလမ်းမျိုးစုံနဲ့ စနောက်နိုင်တယ်...
အမြင်ကတ်နေရင်း မချစ်ပဲလည်းမနေနိုင်..
စာဂျပိုးလေးနဲ့ ကြံကြံဖန်ဖန် ဆုံပြီးချိန်...စချင်နောက်ချင်စိတ်နဲ့နီးစပ်ရာက...
ပြိုင်ဘက်...ဖန်ရှင်း လိုက်နေမှန်းသိရ၍ Propose လုပ်ပြီးကာ မှတစ်ဖြည်းဖြည်းချစ်လာပြီး...
ဘဝကိုစာဂျပိုးလေးနဲ့သာ ဖြတ်သန်းရှင်သန်ချင်လာရသော...
လူဆိုးကောင်လေး..

💚 ဝမ်ရိပေါ် 💚

(Zawgyi)

❤ခ်စ္သူက စာဂ်ပိဳး ❤
💚 ကြၽန္ေတာ္က လူဆိုး 💚

ေရွာင္းမိသားစုရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ သားေလး...အခ်စ္ခံလူသားေလး...
ဖူးဖူးမႈတ္က႐ုစိုက္မႈၾကားမွာ ေပ်ာ္ေနခဲ့ပါတယ္..
ဒါေပမယ့္ ေက်ာင္းက Senior လူဆိုးကိုကို နဲ႕ေတြ႕ကာမွ... အျပင္ေလာကရဲ႕ လြတ္လပ္ၿပီး ေပ်ာ္စရာအသစ္အဆန္းမ်ား စိတ္လႈပ္ရွား ရင္ခုန္ဖြယ္မ်ိဳးစုံနဲ႕ အခ်စ္ကို စတင္စမ္းသပ္ေတြ႕ရွိသြားေသာ...စာဂ်ပိဳးေလး...

❤ ေရွာင္းက်န့္ ❤

ဝမ္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ သားေတာ္စပ္စလူး မနိုင္စိန္...တစ္ကိုယ္ေတာ္လည္း ေသာင္းက်န္းတယ္...အုပ္စုလိုက္လည္း ေသာင္းက်န္းတယ္...
အဆိုးဆုံးက အတန္းထဲက ဘယ္သူမွမေနနိုင္ေအာင္ နည္းလမ္းမ်ိဳးစုံနဲ႕ စေနာက္နိုင္တယ္...
အျမင္ကတ္ေနရင္း မခ်စ္ပဲလည္းမေနနိုင္..
စာဂ်ပိဳးေလးနဲ႕ ႀကံႀကံဖန္ဖန္ ဆုံၿပီးခ်ိန္...စခ်င္ေနာက္ခ်င္စိတ္နဲ႕နီးစပ္ရာက...
ၿပိဳင္ဘက္...ဖန္ရွင္း လိုက္ေနမွန္းသိရ၍ Propose လုပ္ၿပီးကာ မွတစ္ျဖည္းျဖည္းခ်စ္လာၿပီး...
ဘဝကိုစာဂ်ပိဳးေလးနဲ႕သာ ျဖတ္သန္းရွင္သန္ခ်င္လာရေသာ...
လူဆိုးေကာင္ေလး..

💚 ဝမ္ရိေပၚ 💚

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤ 💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚 (Completed)  (Season 1-2)Where stories live. Discover now