🍒 21 🍒

2K 186 5
                                    

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤
💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚
🍒 21 🍒

"အင်းအင်း...ဟိဟိလိုချင်တယ်ကိုကို တကယ်နော်..."

"အင်းပေါ့..."

"ဟိဟိ အာ့ကြောင့်ကိုကို့ကိုချစ်တာ...မွ.မွ"

သိုင်းဖက်လာကာ သူ့အားနမ်းလိုက်ရင်း...ပြုံးရွှင်သွားသော ယုန်လေးကိုကြည့်ကာ ရိပေါ်ရယ်မိရသည်...

: ကလေးကိုပျော်အောင်ထားဖို့က ကိုကို့တာဝန်...ကလေးက ပျော်ပေးဖို့ပဲလိုတယ်..သိရဲ့လားကွာ ကိုကို့ရဲ့ အသက်ရှုသံလေး.:
............................................................

.....(သုံးနှစ်ခန့်ကြာသော်...). ..

"ကိုကို ကျန့်လေး ဘယ်လိုနေလဲ.."

"ဝိုး...ကိုကို့ကလေးလေးက တစ်ကမ္ဘာလုံးမှာ အလှဆုံး အချောဆုံး မင်းသားလေးပဲ.."

"အွန်း...ကိုကိုပိုပြီ...ဟိဟိ.."

"တကယ်ပြောတာ ကျန့်လေးရဲ့...ကျန့်လေးက တစ်ကမ္ဘာလုံးမှာ အချောဆုံး ချစ်စရာအကောင်းဆုံး...ကိုကိုကလေ ကလေးကို အကောင်းဆုံးဆိုတဲ့အရာတွေပဲပေးချင်တယ်...အမြင့်ဆုံးဆိုတဲ့ ဘဝမှာပဲ ထားချင်တယ်..."

"ကိုကိုရာ...ကမ္ဘာမှာ အကောင်းဆုံးသောအရာက ကိုကို့အချစ်လေ ကျန့်လေးရပြီးပြီ...အမြင့်ဆုံးသော ဘဝက ကိုကို့ရင်ခွင်ပဲ ကျန့်လေးရပြီးပြီ ကိုကိုအရမ်းအပင်ပန်းမခံရဘူးနော် ...ကိုကိုရှိရင် ရပြီ။.ကိုကိုရှိနေဖို့ပဲလိုတာ..."

"ကလေးရယ်..."

ဒီနေ့ 'Food Paradise ' ဟုနာမည်ပေးထားသော စားသောက်ဆိုင်လေးအား ဖွင့်မည့်နေ့ဖြစ်သဖြင့် ရိပေါ်နှင့်ရှောင်းကျန့် ပြင်ဆင်နေကျခြင်းဖြစ်သည်...

ယခုဆိုလျှင်ရိပေါ်မှာ ၂၇ ဝန်းကျင်ခန့်ရှိပြီဖြစ်ပြီး...ရှောင်းကျန့်မှာ ၂၆ မို့...ငယ်ရွယ်တုန်းမှာပင်...အတူတကွကြိုးစားရင်း...စာသောက်ဆိုင်လေးတစ်ခုရလာခဲ့ပြီးဖြစ်သည်...သို့သော်...လိုချင်နေသော ကလေးလေးတစ်ယောက်မှာတော့ သူတို့ဘဝထဲ ဝင်မလာသေးချေ....

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤ 💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚 (Completed)  (Season 1-2)Where stories live. Discover now