🍒 1 🍒

9.7K 607 20
                                    

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤
💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚
🍒 1 🍒

(ဘိုးဘွားရိပ်သာ..(Jinamမြို့))

"ဘိုးဘိုး ဟောဟဲ ဟောဟဲ... ဘိုးဘိုးရိပေါ် လုပ်ပါဦး...ဘိုးဘိုးကျန့်သောင်းကျန်းနေတယ်..."

"ဟေ ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲကွာ.."

"ဟောဟဲ သိဘူး စားဖိုဆောင်မှာ အမြန်သွားထိန်းပါဦး..."

"ဟေ...အေးအေး...လာလာ ဘိုးဘိုးကိုနည်းနည်းတွဲစမ်းပါဦးကွ..."

"ဟုတ်...ဘိုးဘိုး...လာ ဖြည်းဖြည်း လျှောက်ပါ မပြေးနဲ့လေ...ဘိုးဘိုးကျန့်ဘာမှမဖြစ်ဘူး ဘိုးဘိုးရိပေါ် ချော်လဲမယ်..."

"အေးပါကွာ..လာမြန်မြန်သွားရအောင် ဘိုးဘိုး ကလေးက စိတ်လက်တစ်ဆစ်ကွ.."

"ဟူးးးးဘိုးဘိုးတို့အတွဲကတော့ မနိုင်ဘူး..ချစ်ပဲချစ်နိုင်လွန်းကျတယ်..."

ရိပ်သာလေးသည်...Jinam မြို့ Feixian ရပ်ကွက်ထိပ်လေး၏ တောင်ကုန်းလေးပေါ်တွင်တည်ထားပြီး...
ဘိုးဘိုးရိပေါ်မှာ နေ့လည်စာစားပြီး၍ အရွက်လေးများဖားဖားဝေနေသော သစ်ပင်လေးအောက်ရှိ ခုံတန်းလေးတွင်ထိုင်ကာ ချစ်ရသူ ဘိုးဘိုးရှောင်းကျန့်ကို စောင့်နေချိန်ဖြစ်ကာ...ရိပ်သာရှိ ချက်ပြုတ်ရေးအဖွဲ့မှ ကလေး ကျင်းယီလေးလာခေါ်သဖြင့် အထိတ်တလန့်လိုက်သွားရသည်...

(စားဖိုဆောင်)
တွေ့ပါပြီ လက်သီးလက်မောင်းတန်းကာ သောင်းကျန်နေသော ချစ်ရသူ ဘိုးဘိုးရှောင်းကျန့်...အသက်အား ဘိုးဘိုးရိပေါ်က ၇၅ နှစ် ဘိုးဘိုးရှောင်းကျန့်မှာ ၇၃နှစ်ကျော်ဖြစ်ကာ...ချစ်ရသူတွေ...လင်နဲ့ယောက်ျားတွေမှန်းလည်းသိကျသည်...

တစ်ခုခုဆို စိတ်လက်တစ်ဆစ် ဘိုးဘိုးရှောင်းကျန့်အား...နောက်မှတစ်ကောက်ကောက်ချော့ကာ ပြဿနာဖြေရှင်းရသူက ဘိုးဘိုးရိပေါ်...
ခုလည်း စားဖိုဆောင်ထဲ ဘိုးဘိုးရိပေါ်ဝင်လာသည်နှင့် ဘိုးဘိုးရိပေါ်ကို ပြေးဖက်ကာ သူကဦးအောင်တိုင်တော့သည်...

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤ 💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚 (Completed)  (Season 1-2)Where stories live. Discover now