🍒 Final 🍒

3.1K 244 29
                                    

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤
💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚
🍒 Final 🍒

"ကိုကိုရယ်...ဘာလို့ အဲ့ကိစ္စတွေကို တစ်ယောက်တည်း ခါးစည်းဖြေရှင်းခဲ့ရတာလဲ...ကျန့်လေးကိုလည်းပြောပြသင့်တာပေါ့..."

"အော်..ကလေးရယ်..."

ညနေက သားဝမ်ရိကျန့်ဆုံးသည့် ကိစ္စကြားပြီးကတည်းက ဘိုးဘိုးရှောင်းကျန့် အစားလည်းမစားတော့ပဲ ငိုနေသည်မို့...
ဘိုးဘိုးရိပေါ် မနည်းကိုချော့မော့နေရသည်..
ငိုနေသော ဘိုးဘိုးရှောင်းကျန့် မှာ မျက်လုံးများရဲမို့နေပြီမို့ တစ်ခုခုဖြစ်သွားမည်ကို ဘိုးဘိုးရိပေါ်စိတ်ပူလှသည်...
...........

ထင်သည့်အတိုင်းပင်...ဘိုးဘိုးရှောင်းကျန့် အိပ်ယာထဲလဲတော့သည်မို့ ဘိုးဘိုးရိပေါ်လည်း အနားကမခွာ ပြုစုပေးမိနေသည်..

"ကျန့်လေး..နည်းနည်းလောက်စားနော်..ဒါမှအားရှိမှ မြန်မြန်နေကောင်းမှာလေ..."

"ဟင့် ကိုကို..မစားချင်ဘူး သားငယ်လေးက "

"ကျန့်လေးရယ်...သားငယ်ကကောင်းရာကိုရောက်နေပါပြီ..."

လဲ့ရှင်း.."ပါပါးကျန့် ဆေးသောက်ဖို့လိုတာမလို့ စွတ်ပြုတ်လေးသောက်နော်...ပြီးရင် အားဆေးလေးလည်းသောက်ရအောင်နော်..ပါပါးက လိမ္မာပါတယ်"

"ဟင့် ကိုကို သောက်ချင်ဘူး..ဆေးကလည်း ဒီတိုင်းမြိုချလို့ရတာမဟုတ်ဘူး အရမ်းခါးတယ်...တိုင်းရင်းဆေးရည်ကြီး.."

YB. ."ခက်တာပဲကလေးရာ..."

"အွန်..ကိုကိုသောက်ကြည့်ပါလား..ဟင်း.."

YB. ."အင်း... သမီးရေ...ပါပါးပဲဆေးတိုက်လိုက်မယ်နော်...သမီးနားနား...အလုပ်ကလည်း ပင်ပန်းတယ်..မြေးကိုလည်း ကြိုရပို့ရနဲ..နားတော့သမီး.."

လဲ့ရှင်း.."ဟုတ်ပါပါး...တစ်ခုခုဆိုသမီးကိုခေါ်လိုက်နော်... "

YB. ."အင်းပါ..စိတ်ချသမီး.."

ရိပေါ်လည်း သက်ပြင်းကိုချလိုက်ရင်း...ဆေးတိုက်ရန်ကြံရသည်...

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤ 💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚 (Completed)  (Season 1-2)Where stories live. Discover now