12 - S2

829 84 7
                                    

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤
💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚
.........Season - 2.........
Part - 12.

"ကျန့်ကျန့်လေး...ဘယ်လိုနေလဲ..ဟင်.."

"အင်း..ကောင်းပါတယ်..ကိုကို ခေါင်းကိုက်နေသေးတယ်.."

"အင်းအင်း...ဟုတ်တာပေါ့..ဒီမှာကျန့်ကျန့်လေးဖို့ ကိုကို ဆန်ပြုတ်ပြုတ်ထားတယ်..
သောက်ရအောင်နော်...ပြီးရင်ဆေးသောက်မယ်နော်..."

"အင်း..ဟိုလေ...ကိုကို..."

"အင်း..ကျန့်ကျန့် ပြောလေ..ကလေး.."

"ကိုကို ပင်ပန်းနေပြီလားဟင်..."

"အော်..ဟော် ဘာများလဲလို့ ကျန့်ကျန့်လေးရယ်...ကိုကိုကဘာလို့ပင်ပန်းရမှာလဲ.."

ကျွီ...

မီ.."Hi How about your baby? "
(Hi မင့်ကလေးဘယ်လိုနေသေးလဲ)

စရောက်ကတည်းကပင်...ကလေးပေါက်စနလေးပါလာသလို...ဖူးဖူးမှုတ် ကရုစိုက်လွန်သော ရိပေါ်အား..မီမှ ကလေးအဖေဟုစကာ ကျန့်ကျန့်အား ကလေးလေးဟုပင် သုံးနှုန်းလေသည်....

YB. ."Yes Good, Thank you, မီ...
ကလေး..ဒါဟိုဘက်အိမ်ကလေ...နာအိုမီတဲ့...ကိုကို မီနဲ့ပဲ ဆေးဆရာခေါ်ပြ...တခြားဝယ်စရာခြမ်းစရာတွေဝယ်ဖို့လည်း မီက ကူညီပေးတာလေ...
Take a seat မီ..."

မီ.."He is so cute although he is in sick"
(သူကဖျားနေတာတောင် အရမ်းချစ်စရာကောင်းတယ်..)

XZ. ."Thank မီ.. KoKo say me about your helping. ."

မီ.."No problem. .don't mind it. .Just try to be healthy.Look, your hasband is seem tired. ."
(ကိစ္စမရှိပါဘူး စိတ်ထဲမထားနဲ့..နေကောင်းအောင်သာ ကြိုးစား မင်းယောက်ျား ပင်ပန်းပုံပေါက်နေပြီတွေ့လား..)

YB. ."မ..မဟုတ်ပါဘူး ကျန့်ကျန့်လေးရဲ့ ကိုကို မပင်ပန်းဘူးနော်...မီကစနေတာပါ.."

သူအား အားနာသလိုကြည့်လာသော ကျန့်ကျန့်မျက်ဝန်းများကြောင့် ရိပေါ်ကြားမှ ပြာပြာသလဲ ရှင်းပြမိသည်...

❤ ချစ်သူက စာဂျပိုး ❤ 💚 ကျွန်တော်က လူဆိုး 💚 (Completed)  (Season 1-2)Where stories live. Discover now