27. Bölüm: Sevgili Günlük..
Harry'nin ağzından..
8 Eylül
Sevgili günlük, bugün 7. yaşıma girdim. Babam sonunda okula başlayacağım için çok mutlu. Artık büyüyüp adam olabileceğimi söylüyor. Bende çok mutluyum! Çünkü babam beni sevecek.. Adam olacağım, ve babam beni sevecek..
27 Kasım
Sevgili günlük.. Çok mutsuzum. Okul çok kötü bir yer. Oradaki çocuklar benimle dalga geçiyorlar. Bugün bir tanesi bana vurdu, hem de yüzüme! Kaşımdan kan aktı biliyor musun? Çok acıdı. Sonra eve geldim ve babam bunu gördü. Karşılık vermeliymişim, gerçek bir erkek öyle yaparmış.. Sanırım beni hala sevmiyor.
2 Temmuz
Sevgili günlük, sana yazmayalı çok uzun zaman oldu. Artık okuma yazma biliyorum! Ve yaz tatilindeyiz. Bugün babamla annemin mezarına gittik. Ona bir sürü gül bıraktım, umarım sever..
11 Ocak
Sevgili günlük, bugün 4. sınıfa başladım. Artık çoğu şeyi biliyorum. Matematiğim bile çok iyi! Tüm notlarım A+ ve babam sonunda benimle gurur duyduğunu söyledi. Bu anı o kadar uzun zamandır bekliyordum ki.. Nasıl sevindim bilemezsin..
3 Nisan
Merhaba günlük, bugün ilk kavgamı ettim. Sınıfın en zorba çocuğu Jack masum birine sataşmaya kalktı. Bende onu durdurdum. Ama, cidden kavgayı o başlattı. Sonra bana vurdu ve bende karşılık verdim. Çünkü babam bana hep karşılık ver derdi, hatırlıyor musun? Erkek adam karşılık verir, susmaz derdi. Ama bugün bana bağırdı, hatta ceza bile verdi. Çocuğa vurmamalıymışım.. Çok öfkeliyim..
30 Ekim
Selam, hala ortaokula başladığıma inanamıyorum. Açıkçası, okulda işler güzel gidiyor. Ama evde pek öyle değil. Babam bugün eve bir kadınla geldi. Evleneceklermiş. Çokta sorun değil, ama onun bir çocuğu var! Benden birkaç yaş büyük, ve simsiyah giyiniyor, ve zincirleri var.. Ondan biraz tırsmaya başladım.
13 Aralık
İşler hiç yolunda değil.. Kadın ve çocuğu evimize yerleştiler. Çocuk hiç normal değil günlük. Adı Phil, ve eve çok geç saatte geliyor. Ve genelde sarhoş oluyor. Babam birkaç defa ona kızdı ama Phil ona sen kimsin diye bağırdığı anda suspus oluyor. Kadının adı Amy, ve gerçekten hiç sesini çıkarmıyor. O bir çocuk deyip geçiyor. Phil'in bana bakışı hiç güzel değil, ondan gerçekten korkuyorum.
1 Ocak
Günlük, kötü şeyler oluyor.. Phil gecenin bir saatinde odama girdi ve bana sarılmaya çalıştı. O kadar korkunçtu ki çığlık attım. Babam odama girip Phil'i dışarı çıkardı. Sonra bana bu saatte uyumadığım için bağırmaya başladı. Phil'i suçladığımda ise tam bir yüz karası olduğumu söyledi. Çok korkmuştum, ağlamaya başladım. Babamsa bana korkak diye bağırıp odadan çıktı. Çok üzgünüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ (Tamamlandı)
Mystery / Thriller"Her şey sadece senin içindi. Seni üzmek için , senin canını acıtmak için. Seni görevine hazırlamak için. Senin bir ruhun vardı Hannah, ve biz onu almalıydık."