Merhaba; Sevgili Tutulma Ailesi.
Bundan tam tamına on üç ay, on üç gün önce birlikte bir yolculuğa çıktık sizlerle.
Elimde hiçbir done, bir cümle, bir plan dahi olmadan sırf ben aciz, ötelenen ve her türlü affeden kadın karakter okumaktan sıkıldığım için.
Hiçbir zaman okunma kaygısı gütmedim. Daha fazla okunmak için bir çabam olmadı. Bu platformu, karakterlerimi ve hayal dünyamı kazanç kapısı olarak görmedim.
Tek bir amacım vardı. İnandığım bir şeyi, insanlara aktarmak istiyordum.
Aşkın her şeyi affetmediğini ve affetmeyeceğini.
Biz kadınların, istediğimiz zaman dünyaya hükmedecek kadar güçlü olduğunu... Bir erkeğin, her yaptığına boyun eğmek zorunda olmadığımızı, bazen yanlış pencerelerden bakıp, yanlış insanlara yanlış anlamlar yükleyebileceğimizi ama gerektiğinde vazgeçebileceğimizi.
Ben; bu yola bu düşüncelerle çıktım. Sonra yolumuza kadın cinayetleri dahil oldu. Yetmedi; çok özendiğim ve istediğim Kalbiyolojik doğum şekli dahil oldu. O da yetmedi; Hiv pozitif hastalığı dahil oldu. Ondan sonra doğum şekliyle sürekli vurulan kadınlarında içlerinde bir yerlerdeki sesi olmak istedim ve bunun sizin dünyaya getirdiğiniz pırlantalar için hiçbir önemi olmadığını vurguladım.
Aynı pencerelerden ne kadar bakabildik ya da yüreklerinize ne kadar dokunabildim bilemiyorum.
Ama Tutulma Ailesinin, bana kattığı her şey için minnettarım.
Birlikte tökezledik, birlikte doğrulduk. Birlikte güldük, birlikte ağladık. Yeri geldi öfkelendik, yeri geldi birbirimizi kırdık. Yolumuza engeller çıktı, arkamızdan ittirenlerimiz oldu.
Ama bir aile olduğumuzu da en iyi o günlerde anladık.
Kısacası; sadece büyüyen Göknil olmadı. Sadece gelişen, Tutulma evreni olmadı.
Sizler sayesinde; başka pencerelerden bakabilmeyi, başka hayatlara dokunabilmeyi öğrendim.
Bu yolda bana eşlik ettiğiniz için, yanımda olduğunuz için, ellerinizi uzatmaktan hiç vazgeçmediğiniz için çok teşekkür ederim.
Tutulma, bana bir çok yoldaş kazandırdı ama en önemlisi de bir kız kardeşimin olmasını sağladı.
Bugüne kadar olan tüm hatalarım için hepinizden teker teker özür dilerim.
Sizleri yanılttıysam, üzdüysem ve hayal kırıklığına uğrattıysam, üzgünüm.
Tanıdığım, tanımadığım, yürekten bağ kurup, kuramadığım herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.
Yaşadığımız müddetçe umudun olduğuna inandığım gibi, dünyayı sevginin ve anlayışın güzelleştireceğine de inancım tam.
Dilerim; bir gün yine başka hikayelerin satır aralarında karşılaşır ve sarılırız.
Tutulma'nın akıbetine gelince; kendisini düzenlemek istiyorum. Ama bu halini hemen kaldırmayacağım. Çünkü yükleyeceğim diğer Tutulma'yı ikiye bölmek gibi bir düşüncem var. Ne zamanki ikili kısım profilimde tam haline gelir; bunu yayımdan kaldırırım.
Aylar önce; 'Acaba insanlar bir gün kalemimden ne okumak ister?' diye bir düşüncem oluşmuştu. Ve bu soruyu Tutulma'nın finaline ertelemiştim. Tutulma'nın finaline kadar diğer hikayelerimi içimde tutamadım ama bunu tuttum. Eğer varsa düşünceleriniz duymak isterim.
Hepinize; verdiğiniz emekler, ayırdığınız vakitler için minnetlerimi sunuyorum.
İyi ki siz!
Sizleri Seviyorum.
Gökçen Koçan
07.10.2019'da başlayan serüven, 21.11.2020'de son buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTULMA | TAMAMLANDI
RomanceBaşlangıç : 07.10.2019 Final : 20.11.2020 Bugüne kadar okuduğunuz tüm hikayeleri unutun. Şayet kötü erkek ile saf, ezilen, her şeye eyvallah kadının aşkını okumak istiyorsanız yanlış yerdesiniz. Çünkü bu bir güçlü kadın hikayesi. Genç bir kadının, g...