Chapter 27

1K 26 2
                                    

Chapter 27

I didn't knew that being stupid is my talent. I know I'll be the loser in the end but still... I let myself being the vanquish again.

I was busy frying a Tocino when someone suddenly hugged me from behind. His natural scent filled my nostrils, his hard abdomen and chest are now pressed against my back. He nuzzled his nose on my hair and drop light kisses on my shoulder, I am wearing a racer back so his lips definitely touched my skin.

"Baby..." namamaos niyang sabi at mas diniin pa ako sa kaniya.

"N-nagluluto ako, Braxten." Sabi ko pa. Trying not to make him know that I'm so affected by what he is doing. His sweet and gentle voice always makes my knees weak and my heart beat wildy.

It's been a week since we made the deal. One month and it's all over. I should be happy that time flies so fast but I know myself better... I am wishing for every second to run slower, I still want to be with him, I still want his kisses and hugs, I still want him more. But I know it'll be over soon, a deal is a deal.

And it's for the better. Kumbaga bonus ko tu para sa sarili ko. Hahayaan kong ang sarili kong kalimutan muna ang nakaraan, kalimutan muna iyong sakit at kung ano-ano pa. I can see that he is trying his best to win me again, but I made my mind, just one month and I'll be back in hating him.

"Hmm, you smell good." Sabi niya at hinawi ang aking buhok na nasa leeg ko.

Napalunok ako ng idampi niya ang kaniyang labi sa aking leeg, akala ko ay aalis na siya pagkatapos pero napakagat-labi nalang ako ng maramdaman ko ang dila niya.

"W-what are you doing?" My voice almost sounded like a moan! Damn.

"Eating?" He chuckles and suck some of my skin. Nanggigigil. "Morning."

"Good morning." Sabi ko din, hindi pinahalatang apektado ako sa ginawa niya.

Saka pa ako nakahinga ng unti-unti na niyang kinalas ang pagkakayakap niya akin, pasimple ko siyang tinginingan. Gaya ng dati, he is shirtless and just wearing his boxer with his very obvious member, a fucking good sight in the morning right?

"Magdamit ka at mag shorts, Braxten." Madiin kong utos sa kaniya.

Tumango siya at agad na nagtungo pabalik sa kwarto. I sigh and resume my cooking. Saktong pagkatapos kong mag set ng table ay ang paglabas ni Braxten galing sa kwarto.

We shared the same room, pero sa couch siya natutulog at ako naman ay sa kama. We will cuddle before sleeping, ipipikit ko ang mga mata kong katabi siya pero gigising akong nasa couch na siya. At first I was confused but then I realized that he's just being a genteleman, that he respects me. I know he's just proving something, and that is, his feelings is real and it's not just lust.

"We're landing to Madrid at Eleven, we'll gonna meet someone there."

I just nodded at his statement. Nilagyan ko ng juice ang baso niya at akmang pupunta na sa upuan ko ng hapitin niya ang aking beywang, which made me sit on his lap. Dahil sa gulat koy napatili ako, he just chuckled and kissed my cheek.

"Braxten!"

"Sorry." Natatawa niyang sabi. He doesn't sound sorry at all.

Inirapan ko siya at nilagyan na ng pagkain ang kaniyang pinggan. Abala ako sa paghihiwa ng bacon ng bigla niyang hawakan ang aking kamay, napalunok ako ng makitang sa singsing ko siya nakatingin. He sigh before looking at me with unreadable expression.

"Can I take it off? You can wear it anytime you want just not when I'm around."

I can almost hear the pain in his voice, I know it's unfair but... I'm sorry Doydoy.

Dumped by Mr. Playboy (ASHLEY 6) ☑Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon