Merhabalar sevgili sevgililerimm^^
Yukarıdaki müziği açmayı unutmayın, iyi okumalar dilerim :')
Bir de oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız beni çok mutlu edersiniz <3
9.Bölüm : Benim Karanlık Yanım.
Gece boyunca yolda on beşer dakikalık molalar vere vere yürüdük. Gerçi gece miydi, gündüz müydü bilmiyorduk. Zaman kavramından bile öylesine uzaktık ki içine girdiğimiz an hayranlıkla izlediğimiz bu plato giderek mahvoluyordu. Ellerimizdeki şemsiyeleri bırakmamız ıslanmakla kalmayıp baştan aşağı çamura bulanabileceğimiz anlamına geliyordu. İçerisi giderek soğuyordu. Tam üç evi pas geçmiştik. Yedinci evde dinlenecek ve yola öyle devam edecektik.
"Geldik, kara göründü!" diye bağırdı önden giden Eren, "Yedinci ev!"
Sonunda dinlenecek olduğumuz fikri hayal gibiydi. O kadar yorulmuş ve o kadar üşümüştüm ki saatlerce uyumak istiyordum. Yine de bunu kimseye belli edemeyecek kadar kurtulmak istiyordum buradan. Nisan bile bir kez olsun üşüdüğünden veya yorulduğundan yakınmamıştı. Sanırım hepimizin tek odağı çıkış kapısıydı.
"Yemek isteyen var mı?" diye sordu Eren, "Hazırlayabilirim."
"Sen hiç yorulmaz mısın?" dedi Nisan şaşkınlıkla.
"Ben odama gidiyorum, hemen uyumam lazım." diyerek yanlarından geçip hızla odama ilerledim.
Uraz ve Bulut da aynı şekilde odalarına giriyorlardı. Evdekilere dair gördüğüm son görüntüler bunlardı. Kimin ne yaptığı ile ilgilenemeyecek kadar yorgundum. Sanki bilincim yerinde değildi. Koridora uzanıp uyuyakalabilecek kadar yorgundum ama aynı zamanda inanılmaz da bir karın ağrısı çekiyordum. Duşa girmemin ağrımı geçireceğini umarak odama girer girmez hızla bir duşa girdim.
"Hayır ya!" dedim korkuyla, "Bir bu eksikti..." diye mırıldandım. Regl olmuştum. Harika, normalde regl olmama daha on günüm olmalıydı ama o kadar hassas bir vücudum vardı ki çok stresli olduğum zamanlarda olmam gerekenden erken regl olduğum birçok zaman olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enkaz Altındakiler
Teen FictionGözlerinizi açtığınızda yıkılmış bir evde uyanacaksınız. Tek çıkış yolunuz yerin altı olacak. Kendinizi bulduğunuz çıkış noktası her bir yanı kameralarla çevrili, her yeri izlenen bir plato. Tek amacınız ise alandaki ipuçlarını takip edip evinizi bu...