۲ - İ K İ

3.8K 216 20
                                    

Selamün aleyküm.

Sevgili okuyucularım, bugünde güzel bir bölüm ile geldim fakat artık hızlı hızlı atmaktansa daha yavaş atmaya karar verdim bölümleri.

Sizi seviyorum,

Desteklerinizi bekliyorum,

Allah'a emanet olun.

۲ - 2.BÖLÜM

Yıllar evvel,

Genç kız, karşısındaki iki küçük bebeğe baktı,kardeşleri ne kadar da güzeldi. Onları, kucağına her ne kadar almak istese de içinde bir yerde korku misafir edindi, ya düşürürse.

"Gupse, gel al bunları kızım, kolum yoruldu." Annesinin çağrısı ile oturduğu yerden hızlı kalktı, nasıl tutması gerektiğini bilmesede ellerini uzattı, çünkü onları gerçekten kucaklamak istiyordu. Annesi Müjde'yi onun kucağına bırakması ile siyah saçlarını kokladı kız kardeşinin, çok güzel kokuyorlardı.

"Anne, bu benim kardeşim değil mi?" Annesi başını salladı. Annesinin gözleri etrafta birisini aradı, sanki gözü ayakladı her odanın içerisine girip çıktı fakat aradığını bulamadı.

"Kızım, baban gelmedi mi?" Genç kız, başını olumsuzca salladı. Annesi tekrar ve tekrar yine yıkıldı.

...

Gözlerime vuran güneş ışığı ile elimi gözlerime siper ettim, sabah ezanı okunduğu vakit her seferinde güneşliği açıyor sonra kapatmayı unutuyor, yine o günlerden bir gündü. Yataktan doğrulduğum vakit saate baktığımda sabah ezanından sonra sadece bir saat kadar uyuyabilmişim zaten gece boyunca kabus görmüş ve uyuyamamıştım. Eve geldiğimde sobayı yaktıktan sonra ellerimle her ne kadar kömür alıp taşısam bile elimdeki o kan kokusu geçmemişti.

Kız kardeşlerime baktığımda yataklarında birbirine sarılmış bir şekilde uyuduklarını fark ettim, teyzeme her gittikleri zaman böyle oluyorlardı, uyanamıyorlardı.

Komidinin üzerindeki telefonumu aldığımda aklıma Tuğrul geldi, onunla bugün buluşup bu konu hakkında konuşmalıydık. Dürüst olmak gerekirse korkuyorum, gerçekten çok korkuyorum.

Odadan çıktığımda annemin gelmediğini kapının yanındaki askılıktaki beyaz ceketin yokluğundan fark ettim. Küçükken o beyaz ceket, benim için melek kanatları gibiydi, annem her yanıma o ceket ile geldiğinde bağıra bağıra 'Benim annem Melek' diyesim geliyordu. Derin nefes alarak mutfağa girdim, beyaz önlüğü belime bağlayarak birkaç patates çıkardım.

Sütü kaynattıktan sonra zilin çalması ile ıslak ellerimi önlüğüme sildim, bu ses kesinlikle kız kardeşlerimi uyandırmış olmalı, sabahın erken saatleri olduğu için annemin geldiğini düşünmüyorum.

GUPSE - TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin