۵ - B E Ş

2.9K 172 15
                                    

"Ah! Benim dağ gibi duran, dal gibi kırılan kalbim"

Selamün aleyküm.

Bu bölüm biraz geciktim sanki :)

Sizi seviyorum,

Desteklerinizi beklemekteyim.

Allah'a ısmarladık sevgili dostlar...

Allah'a ısmarladık sevgili dostlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

۵ - 5.BÖLÜM

Yıllar evvel,

Genç kız, bahçeden topladığı papatyaları güzel bir kavanozun içerisine koyup, kavonozun içine su ekledi. Kavanozu eline alarak sobalı oda da kız kardeşlerini emziren annesinin yanına koştu, elindeki kavanozu arkasında sakladı.

"Anne?" Genç kızın annesi başını kaldırdı ve kaşlarını çattı, kızın içi burkulsa da annesinin bu hareketini görmezden geldi.

"Anneler günün kutlu olsun." Arkasında sakladığı papatyaları ona uzattı. Annesi, göz devirdi.

"İstemiyorum." Genç kızın omuzlarını küskünce çöktü.

"Neden ki?" Annesinin gözleri doldu, burnu sızladı.

"İstediğim kişi getirmediği sürece, bana gül bahçesi alsan kızım, yine mutlu olmam. Bu yüzden ziyan etme çiçekleri." Genç kızın gözleri yaşlarla doldu. Kavanozdaki çiçekleri sudan çıkarıp bahçeye kopardığı çiçeklerin yanına dikti.

Günler, aylar geçti, o çiçekler tekrar yeşermedi ve karın yağması ile toprağın içine karışıp yok oldular.

...

Gözlerim bedenimi sızlatan derin soğuklukla araladım, bacağımın uyuştuğunu hisseder gibiyim. Kız kardeşlerime baktığımda bataniyelere sarılmış bir şekilde bacağımda hala uyuyorlar gibi gözüküyorlar.

Belimdeki keskin sızılarla dün gece yatakta uyumam gerektiğini kendime hatırlattım tekrar, evde annem olmadığı için her zaman gibi birbirimize sarılmıştık ve salonda uyuduğum için her yerim tuttulmuş ve galiba hastalanıyorum.

Bu hayatta belki her şeyi severim fakat hastalanmayı hiç sevmiyorum.

Burun sızıntısını, baş ağrısını, burun tıkanıklığı ve daha nicesi, inşaAllah o kadar uzun sürmez. Boğazımdaki beni rahatsız eden hissiyatı defalarca yutkunarak geçirmeye çalışsamda fayda etmedi.

Kız kardeşlerimi uyandırmamaya dikkat ederek kalktım, bacaklarımın yerine yastık koydum başlarının altına. Başımdan düşmeye yüz tutmuş yazmamı tekrar başıma bağladım, koridora çıktığımda kapının önündeki çöp poşetine baktım, evden çıkarken atardım sadece kapının önünde koysam yeterli şimdilik.

GUPSE - TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin