Mustafa yılanı bahçeye atmasına rağmen içimiz rahat etmemiş tüm odaları didik didik aramıştık.
"Abi böyle işin ta içine edeyim. İlk günden bu kadar şansız mı olunur?" diye isyan ettim.
"Yapacak bir şey yok." dedi Tuğalp.
Mustafa "Saat geç oldu. Artık yatıp uyuyalım." dedi.
"O yılanın yedi sülalesini sikeyim." dedi Karan ve odasına gitti.
Söylenerek odama geçtim ve gardrobu açtım. Hep açık seçik şeyler olduğunu fark ettim.
"Lan bunlar ne?" diye bağırdım.
Betül yanına geldi ve kıyafetlere göz attı. Heyecanla "Bunlarla çok güzel kombin olur." dedi.
"Evet illa güzel kombin olması için açık seçik (!) şeyler giymek gerekiyor. Bunlar ne böyle? Bir kot pantolon alamamışlar mı?" dedim.
"Bu konuda haklısın ama kıyafetler çok güzel. Hem bak şurada kot pantolon var sanırım." dedi.
Pantolona baktığımda neredeyse her yerinin yırtık olduğunu gördüm.
"Maldan çalıyor şerefsizler." dedim.
Betül bu dediğime gülerken pijamalara göz gezdirdim.
Sinirle "Lan sanki gerdeğe giriyoruz." dedim. Bir tane düzgün pijama yoktu. Hepsi açık seçik, kısacık şeylerdi.
Betül bu dediğime gülerek bir pijamayı alıp banyoya gitti.
Diğer pijamayı elime aldığımda "Yok anam gerdek demek az kalır. Sanki genel evde işe başlıyorum." dedim.
"Abartma Eslem. Kısa olduğunu kabul ediyorum ama genel evdeki kıyafetler emin ol daha açık." dedi.
"Aynen öyle öyle." dedim ve pijamaları giydim.
Kalçanın altında biten şortu yetmezmiş gibi üstünün de malından çalmışlardı.
Yatağa yattım ve gözlerimi kapattım. Benim için değişik bir gün olmuştu.
"İyi geceler." deyip yatağa uzanan Betül'e "İyi geceler." dedim.
İğrenç bir düdük sesi gibi bir gürültü ile ayağa kalktım ve silahımı alıp aşağı kata gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...