Mineler gidince patron "Gruplar eşit olsun diye ikinci gruptan birisi ilk gruba geçsin." dedi.
"Ben geçebilirim." dedi Mehlika.
"Oda arkadaşım beni terk ediyor." dedim.
"Ben onun yerini doldurabilirim." dedi Dengiz ve göz kırptı.
Orta parmağım çektim. Dengiz dudağını büzünce gülümsedim.
"Mine ve Karan'ın sonunu gördünüz. Dikkatli olun." dedi patron.
Adam bildiğimiz kapalı bir anlatımla seks yapmayın dedi.
"Bugün ki göreviniz bomba imha." dedi patron.
"İyiymiş." diye mırıldandı Betül.
"Sadece bomba ile görevi bitireceğimizi mi sandınız?" diye sordu patron.
Büşra "Tabii ki hayır." dedi.
Bomba zincir ile bir makara yardımıyla havada duracak. Biriniz bombayı imha etmeye çalışırken diğeriniz o bombayı taşıyacak. Bombayı da sizin için özel seçtik. Üç buçuk kilo. Bir arkadaş bombanın ağırlığını taşırken diğeri bombayı imha edecek. Tabii geriye kalan iki arkadaş öyle boş kalmayacak. Çünkü çevrelerinden gelecek sürprizlerden iki arkadaşlarını korumaları gerek." dedi patron.
Dengizlere baktım ve "En iyi bombayı kim imha eder?" diye sordum.
"Ben iyiyim. Aynı yemek yaparken olması gibi çok dikkatli olunması lazım." dedi Yaman.
"O zaman bomba sende. Bombayı taşıma görevini kim yapar? İsterseniz bende yapabilirim." dedim.
"Ben yaparım." dedi Dengiz.
"Büşra bizde çevrede engel olmak için gelecek sürprizler ile ilgileneceğiz o zaman." dedim.
"Bu arada ben acıktım." dedi Yaman.
"Lan daha az önce yedin yemek. Az boğazın dursun." dedi Büşra.
"Kalbim kırıldı büşbüş." dedi.
"Senin ceplerinde yiyecek bir şeyler vardır. Göreve başlamadan ye." dedim.
Yaman cebinden çikolata çıkardı ve yemeye başladı. Bu kadar şapşal bir çocuk nasıl mafya olabiliyordu? Aklım almıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...