8 Gün Sonra
Patron herkesi bizim villada toplamıştı. Mine ve Karan olayı hakkında konuşacaktı.
"Sonuç nedir?" diye sordu Tuğalp.
"Karan ve Mine diskalifiye." dedi patron.
"Ben çocuğu zaten aldıracacağım. Diskalifiye olmamıza gerek yok." dedi Mine.
Betül hızla "Bunu yapamazsın!" dedi.
"Benim kararım bu." dedi Mine. Karan'ın çocuğu istediği belliydi.
"Bir milyon Türk parası senin için yeterli mi?" diye sordum.
"Anlamadım." dedi Mine.
"Dokuz ay içinde sevişerek kazanacağın paranın karşılığını ben sana vereceğim. Tek şartım o bebeğe zarar vermeden doğurman." dedim.
Daha anne karnında sekizinci gününde ölüm kararı alınması. Asla ölmesine izin vermem, veremem. O da bir can. Bunun olmasını istemiyorum.
"Ben doğurduktan sonra bakmak istemiyorum. Ne o öyle sırf yük." dedi Mine.
"Ben tüm sorumluluklarını üstlenirim. O parada benden çıkar." dedi Karan.
"Ben sadece Eslem'in vereceği parayı istiyorum." dedi Mine.
"Karan sen karışma. Parayı ben vereceğim dedim. Ben vereceğim. Eğer hamilelik esnasında bebeğe zarar gelecek bir şey yaparsan senin canını okurum." dedim.
"Tamam be." dedi Mine.
"Hamilelik esnasında başına özel koruma koymak istiyorum. Bebeğe zarar vermemen için." dedim.
"Ücret artar." dedi Mine.
"Artsın. Şimdi özel korumayı arıyorum. Gelip seni istersen Karan seni de alacak. Sonrasında Mine hep başında duracak." dedim.
"Okey." dedi Mine.
Telefonumu açıp rehberden güvenilir olan bir adamımı aradım.
"Buyrun efendim." diyerek telefonu açtı. Bu konuda ona çok güvenebileceğim bir adamımdı.
"Sana konum atıyorum. Buraya en kısa sürede gel. Sana özel bir görev vereceğim." dedim.
"Tamam efendim." dedi ve telefonu kapattı.
"Toplantı bittiğine göre ben yanınızdan ayrılayım. Birazdan görev olacak. Hazırlanının." dedi patron ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...