Herkes yerini alınca derin bir nefes aldım. Dengiz makara sayesinde bombayı kaldırmış zincirin bir ucunu tutuyordu.
Ya an bombanın önünde gerekli araçlar ile duruyordu. Tabii ki gerçek bomba değildi. Sadece eğitimlerde kullanılanlardandı.
"Bir şeyi unuttum." dedi Patron ve yanımıza geldi.
Siyah bez parçalarını bize verdi ve "Görmeden gelen engellere karşı koyacaksınız." dedi.
Zoraki bir gülümseme ile "Tam sizden beklenen bir şey." dedim.
Gözlerimi sıkıca bağladıktan sonra derin bir nefes aldım. Dengiz Büşra'ya, Yaman bana yardımcı olacaktı.
"Eslem sağından şey geliyor şey sola kaç." dedi Yaman. Sola doğru gittiğimde karnıma darbe aldım.
"Pardon senin sağın oluyordu." dedi Yaman.
"Yaman senin ağzını burnunu kırarım. Düzgünce konuş lan." dedim.
"Tamam düz düz düz düz git." dedi.
Ayağıma bir şeyin takılması ile yüz üstü yere düştüm.
Ayağa kalktım ve "Yaman lütfen bomba ile ilgilen. Ben başımın çaresine bakarım." dedim.
"Güzelim ben sana yardımcı olayım mı?" diye sordu Dengiz.
"Sen Büşra'ya yardım et. Bana sadece çok gerekirse haber ver." dedim.
"Tamam güzelim. Şimdi bizim grup için toplam on kişi geldi. Beşi ile sen ilgileneceksin. İkisi senin saat üç yönünde. Biri saat on bir yönünde. Diğer ikisi ise tam karşında." dedi.
"Tamam bana bu kadar bilgi yeter. Değişik bir şey olursa söylersin." dedim.
Dengiz Büşra'ya yardım etmeye başlarken saat on bir yönündeki adamdan ses geldi.
Ses çıkaran adamın tahminimce karnına sert bir tekme attım.
O gerileyince az önce karşımda olan adamlar bana doğru koşmaya başladı. Ayak sesleri duyabiliyordum.
Biri yüzüme yumruk atınca nerede olduğunu daha iyi anladım ve karın boşluğuna ardı ardına iki yumruk attım.
Diğeri hamle yapacakken kafasına yandan tekme attım.
Yere düşme sesleri gelince hızla adamın üstüne çıkıp bir kez zıpladım.
Geriye kalan iki adamdan biri kollarımı arkadan tutunca kafamı geriye doğru atıp kafa attım. Karnına da dirsekle vurdum.
Biri gelip hızla yere ittirince yerde ona tekme attım ve ayağa kalktım.
Yaman "Tamam, bombayı imha ettim!" diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...