Depoya geldiğimizde tanımadığım insanlar vardı. Boştaki koltuğa oturdum.
"Şimdi isimlerini sayacaklarım hariç herkes odadan çıksın. Büşra Şahin, Dengiz Karahan, Eslem Yıldız, Tuğalp Aslan ,Mehlika Gümüş, Mustafa Topal, Mine Saraç, Karan Işık, Betül Kara ve Yaman Altaç." dedi Patron. Bizim patron sadece bu şehir ile sorumluydu.
Dışarı çıkanların ardından kapılar kapandı. Herkes birbirinden çok farklı görünüyordu.
Patron "Sırasıyla herkes kendini tanıtsın." dedi.
Önce kıvırcık ve kısa saçlı kız ayağa kalktı. Saçları çok hoşuma gitmişti. Esmer tenine çok yakışıyordu.
"Ben Mehlika Gümüş. Buraya Mersin'den geliyorum. Yirmi üç yaşındayım. Veterinerim." dedi.
O oturdu ve siyah saçlı siyah gözlü bir çocuk ayağa kalktı.
"Ben Yaman Altaç. Yirmi dört yaşındayım. Buraya İzmir'den geldim. Gastronomi okudum." dedi.
O oturduktan sonra kumral bir kız ayağa kalktı. Fiziği oldukça iyi gözüküyordu.
"Ben Betül Kara. Yirmi iki yaşındayım. Buraya Bursa'dan geldim. Pilotum." dedi.
Onun ardından sarışın bir çocuk ayağa kalktı ve "Ben Karan Işık. Yirmi beş yaşındayım. Buraya Trabzon'dan geliyorum. CEO idim." dedi.
O oturduktan sonra ben ayağa kalktım. Derin bir nefes aldım.
"Eslem Yıldız. Yirmi üç yaşındayım. Zaten burada yaşıyordum. Makine mühendisliği bölümünden mezun oldum." dedim.
Benim ardımdan mavi gözlü siyah saçlı bir çocuk kalktı.
"Dengiz Karahan. Yirmi beş yaşındayım. Buraya Antalya'dan geliyorum. Diş hekimliği okudum." dedi.
Saçı pembenin çok açık bir tonu olan kız ayağa kalktı.
Gözlüklerini düzeltti ve "Ben Büşra Şahin. Yirmi bir yaşındayım. Fotoğrafçılık ile ilgileniyorum. Buraya Sivas'tan geldim." dedi.
Sivri burunlu bir çocuk ayağa kalktı ve "Ben Mustafa Topal. Yirmi üç yaşındayım. Bilgisayar bilimi okudum. Buraya Kırşehir'den geliyorum." dedi.
Kahverengi gözlü, kahverengi saçlı bir çocuk ayağa kalktı ve "Ben Tuğalp Aslan. Yirmi dört yaşındayım. Tıp okudum. Buraya Urfa'dan geliyorum." dedi.
Saçlarının önüne sarıya boyanmış kız ayağa kalktı.
"Ben Mine Saraç. Yirmi iki yaşındayım. Kimyagerim. Buraya Muğla'dan geliyorum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
Literatura FemininaBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...