Dengiz sinirle Karan'ın yakasını tutup yüzüne sert yumruklar attı.
O ikisi tam birbirine girmişti ki patron gelip "Bu ne rezillik!" diye bağırdı.
Dengiz ve Karan'ı Tuğalp ve Mustafa ayırdı. Dengiz'in sadece kaşından kan geliyordu. Karan'ın ise hangi kan neresinden akıyor belli değildi.
Dengiz'i yanıma çekişirdim ve yarasına bakıp "Çok acıyor mu?" diye sordum.
"Yok. Merak etme." dedi.
"Benim yanımda olduğun için teşekkürler." dedim.
"Rica ederim güzelim." demesi ile gözlerim parıldadı. Bana güzelim dedi.
Gülümsemesi ile gamzesi ortaya çıktı. Bu haline gülümsedim.
"Bir daha aranızda kavga olursa bu kadar cömert olmam. Şimdi bugün ki görev sekiz gün ertelendi. Karan ve Mine benimle gelsin." dedi patron.
Karan "Niçin?" diye sordu.
"Dün kızla işi pişirirken iyiydi. Kızı hamile bırakma ihtimaline karşı şimdi görevleri yapmasını uygun görmedik. Sekiz gün bekleyeceğiz. Hamilelik yedi, sekiz gün sonra belli olur. Eğer Mine hamile ise ikiniz de diskalifiye olacaksınız. Mine hamile değilse ufak bir ceza ile yırtarsınız." dedi patron.
Karan ve Mine patronun ardından giderken Betül "Olaya gel be." dedi.
"İyi bok yemişler. Şimdi onlar yüzünden ertelendi." dedi Tuğalp.
"Gerçekten Mine yemiş." dedi Büşra.
"Şimdi ne yapıyoruz?" diye sordu Yaman.
"Şey biz Mustafa ile klasik kitaplar üzerinde inceleme yapıyorduk. Ona devam edeceğiz." dedi Mehlika ve Mustafa ile yanımızdan ayrıldılar.
"Bunların da zamanı az. Yakında olurlar." dedi Betül.
Yaman heyecanla "Betül hadi bunun dedikodusunu yapalım." dedi.
Betül ile Yaman bahçeye gidince Büşra "Futbol oynamaya var mısınız?" diye sordu.
"Ben varım." dedi Tuğalp.
"Size eşlik etmek isterdik ama Dengiz'in şu yarasına bakacağım." dedim.
"Eslem hiç gerek yok." dedi Dengiz.
"Sus ve peşimden gel. Yoksa seni döverim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...