Villanın arka tarafa bakan pencerelerinden ateş edilmeye başlanınca "Villaya geliyorum. Koruyun beni!" diye bağırdım.
"Tamam! Koş!" diye bağırdı babam.
Dolanmaya zaman yoktu. Koşarak zemin katın penceresinden içeri atladım. Camlar yüzüme zarar vermesin diye kolumla yüzümü korumuştum. Yere düşünce takla atıp ayağa kalktım.
Telefonum çalıyordu. Dengiz'in aradığını görmem ile hemen açtım.
"Durum nedir?" diye sordum.
"Mühimmat bitmek üzere. Patron iki dakika önce vuruldu. Şuan nabzına bakıyorum ve atmıyor. Mustafa'nın dizinin dört santim üstünden kurşun sıyırdı. Ceketimi yırtıp kan kaybetmesin diye bacağına sardım." dedi.
"Sizin de villalara gelmeniz lazım." dedim.
"Siz bizi korusanız bile sağ bir şekilde gelmemiz çok zor." dedi.
"Büşra'ya benim için sorar mısın fotoğrafçılık ile ilgili malzemeleri burada mı?" diye sordum.
Dengiz benim için sorduktan kısa bir süre sonra "Seni hastanede ziyaret ettikten sonra getirmiş." dedi.
Koşarak Büşra'nın odasına giderken "Işığı ne kadar arttırırsam düşmanların sizleri görmesini engelleyebiliriz?" diye sordum.
"Flaşı ve gerekli malzemeleri doğru açı ile yerleştirirsen bunu kısa bir süreliğine yapabilirmişsin." dedi Dengiz.
"Fotoğraf aletlerine gerekli olan enerjiyi evin elektrik sisteminden verirsem daha güçlü bir ışığı elde edebilirim." dedim.
"Bu esnada da biz villalara koşarız." dedi Dengiz.
"Işığı hallediyorum. Mehlika ikinci grubun villasına gelsin. Burada yaralı var. Onlar ile ilgilenebilir. Mustafa da birinci grubun villasına. Tuğalp orada. İkinci hasta olarak ona bakabilir." dedim. Mehlika veterinerdi ama yine de bilgisi bizden fazlaydı.
"Bende Mehlika ile sizin tarafa geliyorum. Büşra ile Mustafa ilk grubun villasına gidecek." dedi Dengiz.
"Tamam ben şimdi ışık sistemini hazırlıyorum. Koşun dediğimde tüm hızınız ile koşun. Mustafa'ya da Büşra yardım etsin. Bacağından yaralandıysa koşması zor olur." dedim.
"Tamamdır güzelim. Sen nasılsın? Kolundan yaralandın." dedi Dengiz.
"Sadece sıyrık. Birazdan bir bez ile sıkıca sararım. Olur biter." dedim. Bir yandan da ışığı ayarlıyordum.
"Ben gelince bakacağım." dedi Dengiz.
"Sistem hazır. Koşun!" diye bağırdım ve flaşı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...