1 Ay Sonra
Dengiz'e baktığımda "Hadi gidelim." dedi. Gelinliğimin etekleri ile zorla kalktım ve Dengiz'in koluna girdim.
Salona girdiğimizde herkes alkışlamaya başladı. Bir yandan romantik şarkı çalıyordu. Bize bakıp alkışlayan insanlara bakıp gülümsedim.
Gelin ve damat masasına oturduğumuzda alkışlamalar yavaş yavaş bitti.
Mustafa ve Betül nikah şahitlerimiz olacaklardı. Bu nedenle yanımıza geldiler ve onlar için ayrılan yere oturdular.
Siz Çetin Yıldız kızı Eslem Yıldız iyi günde, kötü günde; hastalıkta ve sağlıkta yanınızda bulunan Burak Karahan oğlu Dengiz Karahan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" diye soran nikah memuru ile gülümseyerek "Evet!" dedim.
Nikah memuru Dengiz'e de aynısını sorunca Dengiz bana bakıp gülümsedi ve "Evet!" dedi.
Yine bütün salon alkışlarken nikah memuru Mustafa ve Betül'e"Sizlerde şahit oluyor musunuz?" diye sordu. Onlarda evet dedikten sonra imzalarımız attık.
"Bende belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum." dedi nikah memuru ve evlilik cüzdanını bana uzattı.
Evlilik cüzdanını havya kaldırıp sallarken Dengiz'in ayağına bastım.
Şarkı çalmaya başlayınca Dengiz ile el ele tutuştuk ve sahneye geçtik. Dans etmeye başlayınca gülümsedim.
"Şimdi bizim bir şeyler konuşmamız gerekmiyor mu?" diye sordum.
Ne bileyim her gittiğim düğünde gelin ve damat dans esnasında konuşuyordu.
"Evet ama ne konuşacağız?" diye soran Dengiz ile "Bilmem ki. Ben evlenmeden önce ne konuşacağımızı bize söylerler diye düşünüyordum." dedim.
Dengiz benim bu dediğime güldü ve "Yaman'a baksana ne konuştuğumuzu öğrenmeye çalışıyor." dedi.
Yaman'a baktığımda gerçekten de dikkatle bizi dikkatle izlediğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...