"Bunlar her fırsatta beraber uyuyorlar." diye başımda konuşan sesler ile gözlerimi açtım.
Dengiz'in bana sarıldığını görmem ile karnına tekmeyi bastım.
"Ne oluyor lan." diyerek kalkması ile "Yaklaşırsan vururum demiştim." dedim.
"Lan uyuyan adamdan da hesap sorulmaz." diye sitem etti.
"Uyurken yaklaşan adamdan hesap sorulur." dedim.
Deponun kapılarının açılmış olduğunu fark ettim ve "Ne zaman açıldı?" diye sordum.
"Beş dakika önce açıldı." dedi Mine.
"Beş parkurlu bir görevde yarışacakmışız. Patron hazırlanmamızı söyledi." dedi
"İyi o vakit gidip hazırlanalım." dedi Dengiz.
Mine "Dengiz iki dakika bekler misin? Özel olarak konuşmak istiyorum." dedi.
Onları takmadan bizim villaya gittim. Betül peşimden bana yetişti ve "Dengiz ve Mine'nin arasında kesinlikle bir şey var." dedi.
"Banane onlardan?" diye sordum.
"Dedikodu." deyip sırıtmaya başlaması ile "Ne zamandır beri aralarında bir şey varmış?" diye sordum.
"Çocuklukta tanışıyorlarmış ama sonra Dengizgil taşınmış. Sonra burada tekrar karşılaşmışlar. Dün gece Mine Dengiz'in yanına gitmiş. Hatta patron bizi bahçeye toplamak için düdüğünü çaldığında Mine Dengiz'in odasından çıkmış." dedi.
"Sen bunları nereden biliyorsun?" diye sordum.
"Yaman ile bu sabah dedikodu yaptık." dedi Betül.
"Onlar aşk yaşarken bizim grup onları geçebiliriz." dedim.
"Sanki Dengiz ondan çok seninle ilgileniyor." dedi Betül.
"Siktirsin gitsin." dedim ve gardroptan spor şortu, tişört alıp banyoya gittim.
Hazırlandıktan sonra spor ayakkabılarımı giydim.
Odamızın kapısı tıktıklanınca "Gel." dedim.
Karan kafasını odaya soktu ve "Hazırsanız gidelim." dedi.
"Hazırız." dedi Betül.
Karan sırıtarak "Onların tüm sülalesine çektireceğiz." dedi.
"Arkadaştan hemen karşı takım konumuna geçmişler." dedim.
"Bunun sonucu genel başkanlık. Tabii geçecekler." dedi Karan.
"Hadi daha fazla oyalanmadan gidelim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...