Villadan içeri girince "İçerisi çok sessiz uyumuşlar mı?" diye sordum.
"Olabilir ama biz yine de çok dikkat edelim." dedi.
Maskemi çıkardım ve "Bunlar harbi abartıymış." dedim.
"Seni bozmamak için söylememiştim." dedi ve maskesini çıkardı.
Beraber merdivenlerden çıkarken bir yandan da etrafa bakınıyorduk.
Koridora geldiğimizde "Aynı anda takla atalım mı?" diye sordum.
"Yan yana sığabilir miyiz?" diye sordu.
"Bence sığarız." dedim.
İkimizde takla için yere eğilmiştik ki odasından çıkan Mustafa "Eslem ne yapıyorsunuz?" diye sordu.
Dengiz ile sırt üstü yere düşünce kahkaha atarak "Abi kırk yılın başı bir ajanlık yapalım dedik o da bok oldu." dedim.
Mustafa "Ne ajanlığı?" diye sordu.
"Benim birkaç eşyam burada kalmış. Almak için geldiğimizde de ajanlık yapalım heyecan olur dedik." diye yalandan bir açıklama yaptım.
"Benim yardım edebileceğim bir şey yoksa su alıp geri odama dönüyorum." dedi.
"Aynen sen işine bak." dedim.
Mustafa merdivenlerden aşağı inince ayağa kalktım ve "Mafyayız güya. İlk dakikasında yakalandık." dedim.
Dengiz ayağa kalktı ve "Direkt odaya gitsek iyi olacak sanırım." dedi.
"Bence de." dedim ve Karan'ın odasının kapısını tıktıkladım.
İçeriden ses gelmeyince kapıyı açtım ve içeri girdim. Karan odasında yoktu.
"Daha gelmemiş." dedi Dengiz.
"Mine iledir." dedim.
"Moralini bozarsan seni döverim." demesine gülümsedim.
Koridorda Mine ve Karam'ın sesini duymam ile "Siktir." diye mırıldandım.
Dengiz bileğimden tutup dolabın arkasındaki bir, bir buçuk kişilik boşluğa beni çekiştirdi.
Burası iki kişi için fazla küçük bir yerdi. Özellikle aramızdan birisi bir seksen boylarındaysa.
Karan odaya girince nefesimi bile tutmaya çalıştım.
Dengiz ile vücutlarımız bir dururken onun da kalbinin benim gibi çok hızlı artışının farkındaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...