"Benim kimden hoşlandığımı bilemeyecek kadar acizken dün boş yere seviştin. Şimdi bana söyle, kim kaybetti?" diye sordum.
"Seni aşağılık sürtük!" diye bağırdı.
Herkes bize dönerken Dengiz sinirle Mine'yi karşısına aldı ve "Niye bu rekabete katılmadan önce ne yaparak para kazandığını herkese söylemiyorsun? Belki Eslem'e kullandığın o sürtük kelimesinin anlamını hepimize söylemiş olursun." dedi.
Herkes şaşkınlıkla Dengiz'e bakarken benim bir farkım yoktu.
Dengiz yavaş fakat sinirli bir şekilde Mine'nin üstüne yürümeye başladı.
"Eğer benim sevdiğim kadına uygun olmayan laflar söylersen seni uygun olmayan yollar ile işini hallederim. Şimdi bunu ister misin?" diye sordu.
Sevdiği kadın. Mine kime uygunsuz laf etti? Bana. Dengiz niye sinirlendi? Mine sevdiği kadına uygunsuz laf etti. O kim oluyor? O da benim.
İlkokul cümle yazma öğrenirken her yerden çıkan Ali gibi bende her yerden çıkıyordum.
Dengiz benden hoşlanıyordu. Buna rağmen sırf benim için Karan ile sevgili olup mutlu olabilmem için çabaladı.
Mine cevap vermeyince Dengiz bağırarak "Bunu ister misin lan?" dedi.
Karan araya girdi ve "Dengiz bu kadar yeter." dedi.
"Şimdi tabii dün gece aranızda yakınlaşma oldu. Sende hemen namusum gibisinden bir role girdin. Koçum seni uyarayım bu kızdan sana olmaz. Para ile kendini satan birisinden hiçbir şey olmaz." dedi Dengiz.
Betül ve Yaman'ın çekirdek çitlediğini gördüm. Şimdi bir anda o çekirdeği nereden çıkarmışlardı?
Mustafa araya girdi ve "Tamam bu kadar tartışma yeter." dedi. Ortamı sakinleştirmek istiyordu.
Dengiz ve Karan "Tamam sakiniz." dedi. Birden Karan Dengiz'in suratına yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...