Nasıl

1.9K 144 103
                                    

Patron geldiğinde hepimiz sıraya geçtik. Hepimizin başı dikti.

"Bugün son göreviniz olabilir. Bu yüzden hepinizin yakın çevresinden bir kişi getirttim buraya." dedi patron.

Görev alanının çevresinde dokuz kişi vardı. Herkesin bir yakını ve genel başkan. Benim için babam gelmişti.

"Bugün ki görev ne?" diye sordum.

"En büyük korku ve üzüntüleriniz ile karşı karşıya kalacaksınız." dedi patron.

Mustafa "Bu nasıl olacak?" diye sordu.

"Sanal gerçeklik gözlüğünü takacaksınız. Göreve başlamadan önce bir hap içmenizi isteyeceğim. Bu hap ile bunun bir görev olduğunu belli bir süre hatırlayamayacaksınız. Görev esnasında doğru kararları alırsanız bir puan kazanırsınız. Puan sonucuna göre de hareket edeceğiz. Bu arada sanal gözlük ile gördüklerinizin hepsini bizde büyük ekrandan göreceğiz." dedi patron.

Görev sahasının ortasına projeksiyon cihazları yerleştirmişlerdi.

"En büyük korkularımızı ve üzüntülerimizi nereden bileceksiniz?" diye sordu Betül.

"Göreve başlamadan herkesin beyninde küçük bir yolculuğa çıkacağız." dedi patron.

Mehlika "O nasıl olacak?" diye sordu.

Patron görev sahasının yanına yerleştirdiği özel koltuğu gösterdi ve "Duygularınızı hareketlendirecek bir ilaç enjekte edeceğiz. Sonrasında siz koltuğa otururken bileğinize nabız ölçere benzer bir alet koyacağız. Bununla birlikte en büyük korkunuzu ve sizi üzen durumu bulacağız." dedi.

"Bu inanılmaz. Bununla ilgili bir tez yazmıştım. Beni umursamamışlardı." dedi Tuğalp.

"Seni dikkate aldık biz. Sadece senin bizden haberin yoktu." dedi patron.

"Tamam o zaman başlıyor muyuz?" diye sordu Dengiz.

Patron "Evet başlıyoruz. İlk Yaman sensin." dedi.

"En büyük korkumuzu ve üzüntümüzü de herkes büyük ekrandan görecek mi?" diye sordum.

"Evet görecekler." dedi patron.

Derin bir nefes aldım. En büyük korkumu ve en çok üzüldüğüm durumu herkesin görmesi ne kadar iyi olacaktı bilemiyorum.

Rekabetin İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin