Hadi

2.3K 171 125
                                    

Mustafa ve Yaman sırtlarına ağırlıkları aldıktan sonra koşmaya başladı.

Bağırarak "Hadi Mustik! Bastır lan!" diye bağırdım.

Karan "Mustik ne lan?" diye sordu.

"Mustafa demeye üşendim." dedim.

Karan bağırarak "Hadi Mustik!" diye bağırdı.

Dengiz karşı taraftan "Haydi koçum!" diye bağırdı.

Tuğalp "Mustafa hadi! Az kaldı." diye bağırdı.

Mustafa finalden geçince Betül koşarak ok aşamasına geçti.

Yaman da finali geçince Büşra Betül'e yetişti. Hedeflerini ikisi de çok iyi vururken Betül bir tane kaçırdı. Bu Büşra'nın öne geçmesine sebep olmuştu.

Büşra tamamlayınca Dengiz ağırlık kaldırma ksımına geçti.

Hemen ardından Betül de tamamladı ve Tuğalp ağırlık geçmeye geçti.

"Hadi Tuğalp! Ona yetişebilirsin!" diye bağırdım.

"Tuğalp hadi koçum!" diye bağırdı Karan ve havuz aşaması için tişörtünü çıkardı.

Dengiz ağırlık kaldırmayı bitirince Mehlika havuza atladı.

Tuğalp da iki saniye gibi bir süre sonra bitirince Karan hızla havuza daldı.

"Haydi Karan!" diye bağırdım.

Betül de benimle birlikte "Karan hadi!" diye bağırmaya başladı.

Karan geriden gelip Mehlika'yı yakalayınca "Hadi! Geç onu! Bunu yapabilirsin!" diye bağırdım.

Karan Mehlika'yı geçince sevinçle "İşte bu be! Yapabileceğini biliyordum." dedim.

Karan havuzdan önce çıkınca dövüş alanına gittim. Şimdi Mehlika'nın havuzu bitirip Mine'nin karşıma geçmesini bekleyecektim.

Karan gelip bana sarılınca önce şaşırdım ama sonra gülerek "İyi işti." dedim.

"Sana güvenim tam. Hadi yen şu kızı." dedi.

"Merak etme o iş bende." dedim.

Diğerlerinin yanına gidince derin bir nefes aldım. Mehlika parkuru bitirmiş, Mine karşıma geçmişti.

İşte şimdi Eslem Yıldız'ın gücünü göreceksiniz. Buraları öyle bir dağıtacağım ki şaşkına döneceksiniz.

Rekabetin İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin