"Kazanan ikinci grup!" dedi patron. Gözümdeki bezi çıkardım ve sırıttım.
"Bugün ikinci grup puan aldığına göre iki kişi hariç herkesin bir puanı var. Dengiz ve Eslem'in ise iki puanı." dedi patron.
"Ablanız star beybisi." dedim gülerek.
"Egoya bak be." dedi Büşra.
Patronun telefonunun çalması ile yanımızdan uzaklaştı ve konuşmaya başladı.
Telefonu kapattı ve hızla yanımıza geldi. Endişeli gözüküyordu.
"Hızla hazırlanın. Operasyon var. Yeni görev gibi düşünebilirsiniz." dedi patron.
"Ne operasyonu?" diye sordum.
"Kaçırılma vakası. Karan Işık dün evine bırakıldığında baskına uğramış. Kaçırıldığı deponun konumunu belirlemişler. Şimdi onu kurtarmaya gideceğiz." dedi.
Büşra "Mine'nin durumu nasıl?" diye sordu.
"Ona da baskın yapılmış ama Eslem'in verdiği koruma işi halletmiş." dedi patron.
"Oyalanmadan gidelim. Minibüs ayarladım. Hep birlikte gideceğiz." dedi patron.
Koşarak minibüse bindik. Karan'a bir şey olmamıştır umarım.
Patron bir çantayı bize verdi ve "İçinde telsiz kulaklık ve yedek silah var. Herkes birer tane alsın. Operasyon esnasında işimize yarayacak." dedi.
Telsiz kulaklıklardan birini kulağıma taktım ve silahı aldım.
"Minibüsün arkasında çelik yelek var. Herkesin giysin." dedi.
Dengiz iki tane alıp birini bana verdi. Çelik yeleği giydim ve Dengiz'in elini tuttum.
"Endişelenme. Onu sağ salim kurtaracağız." dedi Dengiz.
"Ya ona bir şey olursa? Çocuğu olacak onun." dedim.
"Kötü düşünme. Karan'ı kurtaracağımıza eminim." dedi Betül.
"Geldik." dedi patron.
"Mehlika, Eslem saat üç yönüne doğru gidin. Mustafa, Dengiz saat dokuz yönü sizin. Büşra ve Tuğalp arka taraf sizde. Betül ve Yaman sizde benimlesiniz." dedi patron.
"Tamamdır." dedim ve minibüsten indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...