Karışma

2.2K 154 338
                                    

Karan beni arkasına aldı ve silahını çıkartıp Mine'ye doğrulttu.

Karan "Sen öyle gelip bu kadar insanın arasında Eslem'e silah doğrultabileceğini nasıl düşündün?" diye sordu.

Mine "Karan sen karışma!" diye bağırdı.

"Karışıyorum lan. Hadi beni geç." dedi Karan.

Mine silahını yere fırlattı ve "Anlamıyor musun, acı çekiyorum! Adımı bile doğru düzgün bilmiyorsundur. Lan buraya geldiğimizden beri hep Eslem ile ilgileniyorsun! Bir kez bile beni görmedin! Anlıyor musun? Görmedin! Bu bana acı çektiriyor. Beni fark et diye o maçı yenmek istedim. Lanet olsun Eslem'in benden daha güçlü olduğunu biliyorum. Onu kandırıp yüzüne tekme atmak harici kazanabilme yöntemi aklıma gelmedi! Al! Şimdi de onu koruyorsun!" diye bağırdı Mine.

"Mine ile Dengiz sevgili değil miydi?" diye sordu Betül.

"Mine ile aramızda bir şey yok." dedi Dengiz.

"Yanlış dedikoduymuş." dedi dedi Yaman.

Mine Karan'ın silahının namlusunun önüne geçti ve "Beni vurur musun?" diye sordu.

Mehlika araya girip "Mine saçmalama." dedi.

Mine'nin gözünden bir yaş aktı ve Karan'a baktı.

"Lütfen. Acı çekmek istemiyorum." dedi.

Karan silahını hızlıca çekip beline yerleştirdi. Evden çıkınca arkasından koştum.

"Karan beni bekle." dedim.

Karan durup bana döndü ve hızla sarıldı. Kafasını boynuma gömünce kollarımı ona sardım.

"Seni vuracak sandım." dedi.

"Bende onu vuracaksın." dedi.

Benden ayrıldı ve villanın duvarına yaslandı. Saçlarını karıştırdı ve "Ne yapacağımı bilemedim. Kaçtım." dedi.

"Belki de en iyisi buydu." dedim.

"Ben sevilmek nedir bilmiyorum. Birisi beni sevince nasıl tepki göstermeliyim, bilmiyorum." dedi.

Derin bir nefes aldı ve "Öz ailem bile sevmemiş beni. Daha iki yaşındayken bir yetimhaneye vermişler. Üvey ailem ise sadece mafyalık için yetiştirdi." dedi.

"Ne diyeceğimi bilmiyorum. O yüzden sarılmaya ne dersin?" diye sordum.

Tekrardan sarılınca kafamı göğsüne dayadım ve  gözlerimi kapattım.

Rekabetin İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin