Kalbim

2.2K 159 212
                                    

Yeni odamda tek başıma oturuyordum. Mehlika duşa girmişti. Kapının tıktıklanması ile "Gel." dedim. İçeri Dengiz girince ona döndüm.

"Ben koşuya çıkacağım da sende gelmek ister misin?" diye sordu.

"Bu bana özel bir şey mi? Yoksa herkese sordun mu?" diye sordum.

"Bence bunu koşarken düşünebiliriz." dedim. Üstüme baktım, koşmak için uygundu.

"İyi o zaman çıkalım." dedim.

Beraber evden çıktıktan sonra bahçeye koşmaya başladık.

Yarım saat geçmişti ki bahçede oturan Karan ve Mine'yi gördüm. Niye kalbim acımıştı?

Mine bir anda Karan'ın dudağına yapışınca aklım Karan'ın uyurgezerliği esnasında beni öptüğü geldi. Yanağımdan yavaşça bir yaş süzüldü.

"Ben yoruldum. Eve dönüyorum." dedim ve ters tarafta koşmaya başladım.

Dengiz "Eslem beni bekle!" diyerek arkamdan geldi.

Kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi. Gözümden istemsizce yaşlar akıyordu.

Hiçbir şey demeden sarıldı. Bende sorgulamadan sarıldım ve ağlamaya başladım.

"Ben ona arkadaşız dedim. Mine iyi kız bence düşünebilirsin dedim. Şimdi ise kalbim acıyor. Benim kalbim neden acıyor?" diye sordum.

"Sanırım Mine'nin iyi kız olduğu hakkında konuşmayı yaparken ona olan hislerinin farkında değildin." dedi.

"Ben onu kendi ellerimle verdim." dedim.

"Biraz öyle olmuş." dedi.

"Hiç teselli edemiyorsun." dedim.

"O zaman susuyorum." dedi.

"Sence mutlu olurlar mı?" diye sordum.

"Karan Mine'ye karşı bir şey hissediyorsa olabilirler." dedi.

"Umarım mutlu olurlar." dedim.

"Sende mutlu olacaksın." dedi.

"Karan ile Mine sevgili olsunlar diye uğraştım ve şuan öpüşüyorlar. Neden uğraştığım bir şeyin sonucunda mutlu olamıyorum." dedim.

"Sadece kendini düşünmeden uğraştın." dedi.

Göz yaşlarımı sildim ve "Tamam. O mutluysa bende mutluyum." dedim.

"Değilsin." dedi.

"Ne fark eder?" diye sordum.

"Benim için fark eder. Takım arkadaşımın motivasyonu yüksek olursa daha iyi bir performansa ulaşırız. O yüzden gel bakalım senin moralini yükseltelim." dedi.

"Dengiz gerçekten gidip uyumak istiyorum." dedim.

"Bende reddediyorum. Şimdi gidelim." dedi ve elimi tutup çekiştirmeye başladı.

Rekabetin İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin