"Niye gidiyorsun ki? Oda arkadaşımı özleyeceğim." dedi Betül.
"Şimdi Mine ile aramızdaki sorunlar gitsin istiyorum." dedim.
"Yan binaya kadar seni bırakayım." diyen Karan'a gülerek "Adı üstünde yan villa. Neyine bırakacaksın?" diye sordum.
"Olsun." dedi.
Evden çıktığımızda durdu ve "Benim yüzümden değil mi? Benden rahatsız oldun." dedi.
"Saçmalama. Niye senden rahatsız olayım?" diye sordum.
"Son davranışlarımdan dolayı." dedi.
"Hayır seni çok seviyorum ama sadece arkadaşımsın. Senden rahatsız olduğum da yok." dedim.
"O zaman niye gidiyorsun?" diye sordu.
"Hani demiştin ya beni ailem bile sevemedi diye. Mine seni çok seviyor. Hatalar yapacak kadar çok seviyor. Ona bir şans ver demiyorum. Çünkü olmazsa ikinizde üzüleceksiniz. Sadece onun sevgisini gör. Belki senin kalbin de ona karşı bir şey hisseder." dedim.
Bana sıkıca sarıldı ve "Teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim." dedi.
"Rica ederim. Birde şu uyurgezerliğe dikkat et." dedim.
Gülerek "Ederim merak etme." dedi.
Yan villanın kapısı açılınca Karan'dan ayrıldım ve "Mine'yi karşıla." dedim.
Mine'ye gülümseyip yan villaya girdim ve "Selam." dedim.
"Yeni arkadaş! Hadi yemek yiyelim." dedi Yaman.
"Oğlum yemek mi var? Biz hazırlamamak için kaçıyoruz. En sonunda Mustafa'ya kalıyor ama onun yetenek de sınırlı." dedim.
Büşra "Siz evde ne yiyorsunuz?" diye sordu.
"Ekmek kızartması, hazır yiyecekler." dedim.
"Yazık lan. Gel sana mama verelim." dedi Mehlika.
Bu dediğine gülerek "Sadece hangi odada kalacağım? Yatıp dinlenmek istiyorum." dedim.
"O zaman yeni oda arkadaşına selam ver. O mükemmel insan benim." dedi Mehlika.
"O zaman yukarı çıkalım." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rekabetin İçinde
ChickLitBir rekabetin içindeydik. Sadece bir tarafın fedakarlıklar yaparak kazanabileceği bir rekabet...