Medyadaki resme bayıldım bu yüzden bence bakmalısınız ^^
Keyifli okumalar ✨
***
Hoseok Yoongi'nin karışmış siyah saçlarını süzüp oradan indi siyah gözlerine. Siyah atının üzerinde kırmızı pelerini ile çok güçlü ve soylu duruyordu.
Atı tekrar huzursuzlanıp kıpırdadığında kendine geldi. Neden sürekli Yoongi'de takılı kalıp duruyordu ki?!Karşısında onu gördüğünde rahatlaması gerekirken, kalbi neden daha fazla atmaya başlamıştı ? Üstelik vücudunda dolaşan korku da biraz durulsada kaybolmamıştı tamamen. Şaşırdığı için olmalıydı.
Yoongi kocaman açtığı gözleri ile gözlerinde takılı kalan genç varise baktı. Hızla inip kalkan göğsünü gördüğünde yamuk bir gülüşü kondurdu tekrar dudaklarına. Bu kadar korkmuş muydu cidden? Belki de gözünde onu fazla büyütüyordu. Evet öyleydi. Savaşma konusunda iyi olduğu gerçeğini de es geçemezdi tabi.
'Üzgünüm. Sanırım korkuttum. Ama bende senin olduğunu bilmiyordum.'
'Oh hayır! Şey şaşırdım sadece.'
Evet şaşırdın sadece Hoseok. Az önce kalp krizinden gitmek üzereydin. Kendisiyle tartıştı.
Min biraz daha yanına yaklaşıp soğuk kanlılıkla atının başını okşamaya başladı.
Hosoek ise şaşkınlıkla izliyordu. Çünkü atı alışmadığı kimseye kendisini sevdirmezdi.
'Atın çok güzelmiş adı ne?'
Gelen soruyla kendini toparlayıp açtığı ağzını kapattı.
'Speranza.'
Prens kaşlarını çatıp yüzünü buruşturduğunda kıkırdadı Hoseok. İlk defa onu bu ifadeyle görüyordu. Çok masum ve şirin gözüküyordu.
Yoongi ise gülüşünde takılı kalmıştı. Dudaklarının kenarında beliren o küçük gamzelerde... Gülüşü bile bir erkeğe göre çok zarifti.
'İtalyanca umut anlamına geliyor.'
'Oh anladım. Peki neden Spe- S-paren?'
Hoseok daha sesli bir şekilde güldüğünde sinirle soluyan Min'i görünce anında sustu.
'Speranza. Bu ismi verdim çünkü doğduğunda çok zayıf ve hastaydı. O doğduğunda ben yaklaşık yedi yaşılarımdaydım. Öleceğini düşünüyorduk ama o hayata tutundu. Ve biz birlikte büyüdük. Umudum oldu benim.'
Yoongi dudaklarının hareket ettiğini hissettiğinde gülümsediğini yeni fark ediyordu. Tanrım. Tamam sadece atlara aşık bir adamım ve bu hikaye oldukça duygusaldı. Umarım Hoseok görmemiştir.
Yavaş yavaş ilerlerken Hoseok okşadı bu sefer yanındaki atın başını.
'Peki onun adı ne?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REGNO-Sope
Fanfiction"Karşıma çıksa acımadan soluksuz bırakır, öldürürüm ellerimle.." Dedi Yoongi , ufacık dokunuşuyla paramparça olacağından habersiz bedene. *Regno;İtalyanca krallık anlamına gelmektedir. [sope+taejin]