Dayanamayan adam ayağa kalkarak Mina'nın kolunu tutmuştu. Mina ise babasının bu davranışına anlam veremeden babasının sözü ile şok olmuştu. Tam da bu sırada çalan kapı olayın boyutunu değiştirecekti…
"Özür dilerim ama benim kızım sizin oğlunuz ile evlenemez. Çünkü benim kızım zaten nişanlı." diyen adam kızını şoka sokmuştu. Mina babasının sözleri ile şok geçiriyordu. O kadar emindi ki babasının onu evlendireceğinden bu sözleri bütün yükünü hafifletmişti. Ama sonradan eklediği nişanlı sözlerine hala anlam veremiyordu. Bu sırada çalan kapı ile hızla içeriye giren Siwon, Mina'nın şaşkın bakışları arasında babasının önüne diz çökmüş ve, "Efendim, ben kızınızı gerçekten seviyorum, lütfen bize bir şans verin." dediğinde genç kız ne yapacağını bilememişti. Adam, Siwonun zamanlamasına hayran kalmıştı. Gülümseyerek Siwonu kolundan tutup karşısında
duran adama çevirerek tanıttı."Size kızımın nişanlısını tanıştırayım." Mina'nın şaşkınlığı iki kat artmıştı. Babasının sözleri Mina da şok üzerine şok etkisi yaratırken Siwon da farksız sayılmazdı. Adam duydukları ile sinirlenerek evi terk ederken Mina, hala şaşkın bir şekilde babasına bakıyordu.
"Babacım ne demek bu?"
"Seni başka bir adam ile yakalamışken nasıl olurda bu adama verebilirdim?" Mina'nın gözleri iyice yuvasından fırlayacak gibi açılırken, bir yandan da Siwona bakarak sormuştu.
"Ne demek istiyorsunuz siz?"
"Eğer bu adam ile evlenmeyeceksen hiç evlenemezsin. Dizimin dibinde oturursun."
"Ne?" Mina sesini yükseltirken gülümseyerek adama kıza bakıyordu.
"Teşekkür ederim babacım, çok teşekkür ederim."
"Yah… Sen neden bu kadar seviniyorsun? Seninle evleneceği mi de kim söyledi?"
"Babanı duydun ya benimle evlenirsin yada evlenemezsin." Siwon kendinden emin bir şekilde kıza cevap verirken Mina'nın sözleri ile duraksamıştı.
"İkinci seçenek daha cazip geldi. Senin gibi bir dengesiz ile evlenmektense bekar kalırım daha iyi." Mina odasına girerek kapıyı sertçe kapatmıştı. Babası ise Siwona oturmasını işaret ederek konuşmak istemişti.
Sae ile Min ise şirkete gitmişti. Min karısının elini sıkıca tutuyordu. Her zaman yakın görünen bu ikili şimdi tam anlamı ile yakın görünüyorlardı. Birbirlerine aşk ile bakan ikili etrafa gülücük saçarken çalışanlar patronlarının değişmiş haline çok şaşırıyordu. İş dünyası hala Min'in ani karar değişikliğini düşünürken Min'in tekrar yönetim kurulunda olmasına memnundular.
Sae'yi bekleyen kurul karşısında Min'i görünce gülümseyerek selam vermişlerdi. Min işinde oldukça titiz davranıyordu. Bu da şirketin ilerlemesinde büyük rol oynuyordu. Toplantı öğleye doğru bitmişti. Sae ise bu durum karşısında oldukça mutlu görünüyordu. Her zaman güler yüzlü olmasına alışık olan çalışanlar bu kez mutluluğunun daha da büyük olduğunu hissetmişti. Yemek için çalışanlar ile oturan Sae birden omuzlarına dolanan kolları hissedince korkmuştu. Yanağına aldığı küçük öpücük ile şaşıran Sae arkasını döndüğünde Min ile göz göze gelmişti. Min ise çalışanları umursamadan gülümsemişti.
Sae gözlerini büyüterek kocasına bakıyordu.
"Sen neden buradasın?"
"Karım ile yemek yemek istiyorum."
"Ama senin burada yemen doğru değil."
"Neden? Sen yiyorsun ya?"
"Ama ben basit bir çalışanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ YÜREĞİM DEĞİL BEN SEÇTİM!
DragosteTANITIM! Artık aşka inanmayan ve sadece iş dünyasında göstermelik olması için evlenen bir adam! Kibarlığı ile kızların dikkatini çekse de artık düzenli bir hayat için kendisine eş seçmesi gerekmektedir. Parasının peşinde olan bir çok kadın ve av olm...