35. Bölüm

14.7K 725 5
                                    


Siwonun gözleri şaşkınlıktan büyümüştü ama bu şaşkınlık Mina'nın sözlerinden çok sekreteri kenara iterek yaptığı hareket ile oluşmuştu. Mina sekreteri kolundan tutmuş ve hızla odanın kapısına doğru ilerlemişti. Siwon  onun ne yapmaya çalıştığını anlamaktan çok bunu neden yaptığını anlamaya çalışıyordu. Mina sekreteri odadan atarak derin bir nefes ile kapıyı sertçe kapattı.


"Sen ne yapıyorsun?" Siwon açıklama bekler gibi ona sormuştu. Mina ise arkasını dönerek kaşlarını çatarak cevap verdi. 

"Ne yaptığım belli değil mi? Seni o yapışık kadından kurtarıyorum."

"Bunu senden isteyen oldu mu?"

"Anlamadım?" Mina şaşkın bir şekilde Siwonun yüzüne bakarken, Siwon onun tepkisini ölçmek için fırsat kolluyordu.

"Senin için bir önemim olmadığını beni kabul etmediğini söylememiş miydin? Şimdi neden karışıyorsun?" Siwon kısık gözlerle Mina'ya bakıyor Mina da ne cevap vereceğini düşünüyordu. O an kalbinin nasıl acı içinde yandığını hissedebiliyordu. Yanlış bir şeyler söylemekten korkan genç kız susmuştu. Arkasını dönerek kapıya yönelen Mina, "Özür dilerim buna hakkım yoktu. Senin hayatına karışamam." derken Siwon Mina'nın sözleri ile başını hafif yere doğrultmuştu. Mina ise kapıya doğru ilerlemiş ve kapının kolunu tutarak duraksamıştı. Genç kızın kapıda duraksadığını hisseden Siwon, başını kaldırarak ona öylece bakıyordu. Mina Hyun'un sözlerini düşünmeye başlamıştı. Karar vermek ne kadar da zordu. Derin derin nefes alan Mina sadece sormak istemişti. Ama ondan önce davranan Siwon, "Öylece gidecek misin?" dedi. Mina bu soru ile ne cevap vereceğini bilemiyordu. Belki de Siwonu duymuyordu bile ama sadece düşünüyordu. Siwon ise tekrarlamıştı, "Sana soruyorum öylece gidecek misin?" Tüm cesaretini toplayan Mina genç adama döndü.


"Senin hayatında kaç kadın var?" Mina'nın sorusu ile şaşıran Siwon duraksamıştı.

"Bunu neden soruyorsun?"

"Sadece karşıma kaç kadın çıkacak onu merak ediyorum."

"Ne?" genç adam kızın cevabına oldukça şaşırmıştı. 

"Duydun, bana sayısını söyle."

"Bunu neden merak ediyorsun?" Mina sürekli aynı soruyu soran Siwona yüzüne bakarak derin bir nefes aldı. Sadece adamın gözlerine bakarak onay almak istemişti. Buna hiç olmadığı kadar ihtiyacı vardı. Siwona güvenmek istiyordu biliyordu ki onun hayatında birçok kadın olabilirdi. Hem başarılı bir mimar hem de oldukça yakışıklı bir adamdı. Olmaması bir sorun olurdu. Gözlerine bakarak, "Sadece şu soruma cevap ver. Babama söylediklerinde gerçekten ciddi miydin?" dedi. Dikkatle Siwonun gözlerine bakıyordu. Siwon ise Mina'nın tepkisini ölçmek için cevap vermişti.


"Bunun bir önemi kaldı mı? Nasılsa senin için önemli değilim." Siwonun sözleri ile Mina kendinin bile anlamadığı bir hisle  hızla genç adama yaklaşmıştı. Kendisine bu kadar seri yaklaşan Mina'ya şaşkınlık ile bakıyordu ama onun şaşkınlığı Mina'nın yaptığı harekete olmuştu. Bunu beklemiyordu çünkü. Mina Siwonu öpmeye başlayınca az önce içeriye dalan sekreter donup kalmıştı. Bu manzara karşısında sekreter çıldırarak odadan çıkarken Mina ne yaptığının yeni farkına varmış ve geri çekilmişti. Utancından Siwonun yüzüne bakamazken Siwon içinde derinden hissettiği mutluluk ile Mina ya bakıyordu. Merak ile sormuştu.


"Bunun anlamı ne Mina?" Mina susmuştu. Ne diyeceğini bilemez bir halde hala nasıl olurda yaptığı şeye cesaret edebildiğine inanmakta zorluk çekiyordu. Siwon ise anlamış gibi gülümseyerek yüzüne bakmayan Mina ya sıkıca sarılmıştı.  Bedeninde hissettiği kolların varlığı ile sarsılan Mina kendine gelmiş ve hemen Siwonun kollarından kurtularak odadan koşarak çıkmıştı. Eli sürekli dudaklarındaydı. Düşünmekten çıldırmak üzere hissediyordu kendini. İçinden 'Ben ne yaptım, sadece ona bir şans vereceğimi söyleyecektim. Bu çılgınlık bunu ben yapmış olamam' diye söylenirken kendisini takip eden Siwon dan habersiz sesli bir şekilde düşünüyordu. Ağır adımlar ile ilerleyen Mina ne yapacağını düşünürken düşüncelerini duyan Siwon ise oldukça mutluydu. 


"Sen neden kendi kendine konuşuyorsun?" Mina Siwonun sesi ile duraksamıştı. Arkasına dönemeyen Mina ona bakmadan hızla çemkirmişti. 

"Bana yaklaşma..."

"Ne?"

"Bana yaklaşma dedim. Bütün dengemi altüst ettin. Senin yüzünden yapmayacağım şeyleri yapmaya başladım."

"Anlamadım."  Siwon anlamazlığa vurarak Mina'nın dökülmesini istiyordu. Ama bunda pek başarılı olamamıştı. Mina konuşmamakla kalmamış aniden önünde duran taksiden inen kadından sonra hızla taksiye binmiş ve Siwonun seslenmesine aldırış etmeden oradan uzaklaşmıştı. Kalbinin heyecandan patlayacağını düşünen Mina hala yaptığına inanamıyordu. Siwonun da ondan farklı bir yanı yoktu. Az önce Mina'nın kendisini öptüğüne hala inanmakta zorluk çekerken bir yandan da elini kalbine götürmüştü.  Keyfine diyecek yoktu.

SENİ YÜREĞİM DEĞİL BEN SEÇTİM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin