Yağmur
Onu engelledikten sonra çok düşündüm. İçimi bir boşluk kapladı. Onunla konuşmak bana iyi geliyordu. Yorgun ve sıkıcı günlerimin sonunda onunla moral buluyordum.
Onun gerçekten Cenk olduğuna inanamıyorum. Hiç öyle birine benzemiyordu. Yani komik, eğlenceli ya da espri yapabilen.
Ben kafa patlatırken mesaj geldi. Bu sefer Furkan yazmıştı.
Furkan: Kanka yarın sabah biraz erken buluşalım mı?
Yağmur: olur da bir şey mi oldu?
Furkan: sana söylemek istediğim bir şey var sadece
Yağmur: yine hangi kızı ayarlicaz sana -_-
Furkan: öyle değil yaw
Furkan: bıraktım ben öyle işleri
Yağmur: bende inandım alnımda enayi yazıyor zaten
Furkan: ya kanka uzatmasak
Furkan: yarın okuldan bir saat önce gelirim sizin oraya
Furkan: parka gider konuşuruz
Yağmur: tamam
Furkan: hadi iyi geceler
Yağmur: iyi geceler
Telefonumu bırakıp yatağıma girdim ve tavanı seyrederek yavaş yavaş uyumaya başladım.
ERTESİ SABAH...
Çantamı ve telefonumu alıp dışarı çıktım. Furkan elleri cebinde bana bakıyordu. "Günaydın."
"Günaydın. Hadi gidelim." Ne söyleyecekti acaba bana? Bir an önce gitmek istedi.
Ben meraktan çatlarken parka vardık ve bir banka oturduk. Furkan etrafına bakıp söyleyeceklerini toparlamaya çalışırken çok şaşırdım. Çünkü Furkan dobradır ve direkt bodozlama konuşur. Var bu işte bir iş.
"Furkan artık söyleyecek misin? Hadi." Bana bakıp güldü. "Benim için ilk olduğundan garip hissediyorum."
"Ne oldu oğlum? Kızlardan biri yüz mü vermedi?"
"Hayır be. Kız falan yok. Yani var da sadece bir tane var bundan sonra." Gözlerim açıldı. "Kanka ben aşık oldum sanırım."
"Kanka bu nasıl şaka? Evlendim desen daha çok gülerdim." Geriye yaslandım. "Lan aşık oldum diyorum! Şaka falan değil!"
Şaşkınlıkla ayağa kalktım. "He sen ciddisin. Baya baya oldun yani. Sen yani aşk yani oldun yani."
"He kanka sonunda idrak ettin."
"Allah! Biliyordum! Çalışmalarımızın sonuç vereceğini biliyordum!" Zıplamaya başladım. Ayağa kalkıp yanıma geldi. "Ne çalışması lan?"
"Yani bence bunu sana Buse anlatsın. Ondan duyman daha iyi olur."
"Kanka Buse ile hemen konuşamam ki. O Cenk'ten hoşlanıyor. Cenk'te ondan. Büyük ihtimâlle barışırlar. İkisinin arasına giremem. Sen mi konuşsan onunla?" Yüksek sesle kahkaha atmaya başladım.
"Ne oldu be?"
"Ayh yok öyle bir şey. Bak biz en iyisi okula gidelim. Okul sonrası Buse ile konuşursunuz. O sana her şeyi açıklayacak. Tamam mı?"
"Tamam bakalım. Hadi hayırlısı."
"Ayh yaşasın! Favori çiftimsiniz!"
BİR SAAT SONRA...
Hep birlikte kantine indik ve her zamanki masamıza oturduk. Buse'ye Furkan'ın bana söylediklerini söyleyemedim henüz. Çünkü bir türlü kızlarla yanlız kalamadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patlamış Mısır | Texting
ChickLitBilinmeyen Numara: Şu patlamış mısırı azıcık yavaş ye kıskanıyorum Yağmur: Sen beni mısırdan mı kıskanıyorsun gerizekalı? Bilinmeyen Numara: Ama çok güzel yiyorsun hele o dudakların... Yağmur: Yuh sapık! Sen kimsin oğlum? Bilinmeyen Numara: Ben yan...