Buse
Gruptan çıkıp telefonlarımızı cebimize attık. Ona döndüm. Ne söyleyeceğini merak ediyordum. Zaten Yağmur da bir şey söyleyememişti.
Bankta geri yaslandım ve kollarımı birleştirip bacak bacak üstüne attım. "Seni dinliyorum Furkan." Derin bir nefes aldı ve gözlerimin içine baktı.
"Buse biliyorsun biz uzun zamandır arkadaşız. Birlikte iyi günlerimiz oldu, kötü günlerimiz oldu. Sonuç olarak birbirimize değer veriyoruz." Ne söyleyeceğini anlayınca kalp atışlarım hızlanmaya başladı. Yüzümü istemsiz bir gülümseme ele geçirdi ve o devam etti. "Ben senin Cenk'ten hoşlandığını duyunca çok şaşırdım. Yani bilmiyorum. Sana göre biri olduğunu düşünmüyorum."
Tek kolumu banka yaslarken tamamen ona döndüm. "Ayrıldığınızı biliyorum. Ama belli ki birbirinize karşı hâlâ bir şeyler hissediyorsunuz. Aranıza girmek istemiyorum. Ama sadece sana söylemek istediğim bir şey var." Tam söyleyecekken elimi havaya kaldırdım ve onu durdurdum.
"Ezber kağıdın nerede Furkan?" Şaşkınca ellerini havaya kaldırdı. "Kağıt falan yok Buse." Allahım sen bu çocuğu ben yiyeyim diye mi yarattın?
"Gel buraya şapşal." Gülümsedim ve tek elimle çenesinden tutup dudaklarına yapıştım.
Çok şaşırdı. Böyle bir şey yapmamı beklemiyordu. Ne yalan söyleyeyim bende kendimden beklemiyordum. Furkan'ı değil öpmek koluna bile dokunmaya cesaretim yoktu önceleri.
Gözleri açık kalan Furkan yirmi saniye sonra kendine geldi ve belimden tutup beni kendine çekti. Gözlerini kapatıp öpücüğüme karşılık verdiğinde dünyalar benim olmuştu.
Bıkmadan usanmadan karşımda başka kızlar ile takılışını seyrettiğim kişi şu anda benimdi. Ondan asla vazgeçmemiştim ve sonunda o da bana aşık olmuştu.
Geri çekildiğimde kahkaha atmaya başladım. O da utanıp gülümsedi. "Çok saçmaladım değil mi?"
"Baya aşkım ya." Aferin Buse sıç kızım. Böyle devam et.
Söylediğim şeyle donup kaldım. O ise mutlu olmuştu. "Ne dedin sen?"
"Bir şey demedim."
"Hayır Buse. Söyledin işte. Bir kez daha söyler misin?" Önüme döndüm. "Banane duysaydın." Yanıma yaklaşıp kolunu omzuma attı. Sanırım düşüyorum.
"Ya hadi güzelim söyle işte. Söylersen sana çikolata alırım." Ah bana güzelim mi dedi o? Ben bunu bir daha öpeceğim sanırım.
"Aşkım! Dedim." Kelimeyi bastıra bastıra söyledim ve sinsice güldüm. "Sende bana az önce söylediğin şeyi söyle."
"Neyi?"
"Şeyi işte."
"Neyi lan?"
"Lan anlasana be odun!"
"Dur güzelim düşünüyorum tamam." Ciddi ciddi düşünmeye başladı. Saçını çektim. "Boşver salak sevgilim benim. Gel sen buraya." Kendime çekip sıkıca sarıldım ona. Bu normalde ilk sarılışım değildi ona ama duygularımı ifade ederek ilk kez sarılıyordum ve bu harika bir şeydi.
BİR SAAT SONRA...
Furkan'a her şeyi detaylıca anlattım. Cenk'i aslında sevmediğimi, onunla sadece kendisinin şüphelenmemesi için sevgili numarası yaptığımızı, onu uzun zamandır çok sevdiğimi ve beni asla farketmediğini.
Cenk olayına biraz kızdı ama haklı sebeplerimin olduğunun farkındaydı. Bu yüzden çok yükselmedi ve konuyu kapattı. Yani umarım.
"Hadi sevgilim seni eve bırakayım. Geç oluyor." deyip ayaklandı. Bende hemen çantamı sırtıma takıp üzerimi düzelttim.
Bana elini uzattığında şöyle bir eline baktım. Bu anı sürekli rüyalarımda görüyordum ve sonunda gerçekti işte. Hiç beklemeden tuttum ve birlikte yürümeye başladık.
"Furkan."
"Efendim."
"Sen beni Cenk'ten kıskandın mı?"
"Hayır canım ne alakası var? Ben senin için endişelendim sadece. Ona güvenmediğim için."
"Heh bende inandım. Doğruyu söyle hadi."
"Ya tamam kıskandım işte. Oldu mu?"
"Oldu canım oldu." Yanağını sıkıp yürümeye devam ettim.
BİR SAAT SONRA...
Gece olmuştu. Eve geldiğim gibi odama koştum ve telefonumu elime alıp kızlara mesaj attım.
Buse: KIZLARRRR! BİZ BİRLİKTEYİZZZ!
Gökçe: ahh yaşaşınn tebrik ederim canım benim çok mutlu olunn
Buse: inşallah canım yaa
Yağmur: ah biliyordum bana da sabah bu konudan bahsetmişti
Yağmur: neredeyse arada cenk var diye seninle konuşmayacaktı ama ikna ettim
Buse: ay evet görseniz böyle konuşma gibi bir şey hazırlamış kafasında malım xksnxjnznzkxz
Gökçe: yazık be furkana ne hallere girmiştir xksjxjsjnxks
Yağmur: ayh keşke biz de görseydik sjxnzkxzjs
Buse: evet evet çekinerek konuştu basta ama sonra ben onu öpünce rahatladı
Yağmur: nE?
Yağmur: Sen furkanı mı öptün?
Gökçe: oha nasıl?
Buse: ay evet bende bilmiyorum nasıl oldu
Buse: O da çok şaşırdı kdjsnxisnxz
Yağmur: yani kanka senden beklenmeyecek şeyler yapıyorsun xjxnskxnsn
Gökçe: kanka harbi göreydik keşke o halinizi fksnxiznkcns
Buse: yarın size detaylı anlatırım
Buse: şimdi yatayım da anam daha kızmasın
Yağmur: tamam canım
Gökçe: haydeyin zıbarmaya
Yağmur: iyi geceler xkdnkcnskx
Buse: iyi geceler
Gökçe: siz de ballar
Telefonumu tam bırakacakken Furkan mesaj attı.
Furkan: iyi geceler
Furkan: sevgilim
"Sakin ol Buse. Evet o çok tatlı bir şey ama bu kadar düşme yoksa götü kalkar. Ne diyorum ben ya? Geldiğim hala bak."
Annem bağırınca hepten rezil oldum. "Kızz! Kiminle konuşuyorsun gece gece?! Yat uyu okul var yarın! Sonra göz altlarım mor oldu diye bana ağlama!"
"Tamam anne! Yatıyorum!" Hemen cevap yazdım.
Buse: iyi geceler
Buse: sevgilim
Telefonu istemsizce kalbime götürüp derin bir nefes aldım ve verdim. İçimi bir rahatlık kapladı ve onun eşliğinde uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patlamış Mısır | Texting
ChickLitBilinmeyen Numara: Şu patlamış mısırı azıcık yavaş ye kıskanıyorum Yağmur: Sen beni mısırdan mı kıskanıyorsun gerizekalı? Bilinmeyen Numara: Ama çok güzel yiyorsun hele o dudakların... Yağmur: Yuh sapık! Sen kimsin oğlum? Bilinmeyen Numara: Ben yan...