Mrs Benneth:
Ήμουν έτοιμη να παω να βρω την Katelyn αλλά πρωτού βγω από το σπίτι ακούστηκε ένα δυνατό μπαμ. Σαν πυροβολισμός ακούστηκε. Βγαίνω έξω από το σπίτι και κατευθύνομαι προς τα εκεί που άκουσα τον ήχο. Αυτό που αντίκρισα δεν το πίστευα στα μάτια μου. Παναγία μου! Το παιδί μου! (είπα και έτρεξα δίπλα στον γιο μου).
MrsBen: Συμπέθερε!! Τι έκανες;
MrWil: Αυτό που άξιζε στον γιο σου συμπεθέρα. Αυτό του άξιζε μετά από τον τρόπο που φέρθηκε στην κόρη μου.
MrsBen: Φύγετε!!! Να μην σας ξαναδώ! (ειπα κλαίγοντας). Ασπασία! (είπα βλέποντας την γειτόνισσα που βγήκε να δει τι έγινε). Κάλεσε γρήγορα ασθενοφόρο!!!Μετά από κάποια λεπτά ήρθε το ασθενοφόρο και πήρε τον γιο μου και μαζί με αυτούς πήγα και εγώ μαζί τους.
Mike:
Πήγα στο σπίτι γιατί είχα καιρό να δω την μητέρα μου και να μάθω νέα της αλλά δεν ήταν εκεί. Βλέπω καθώς περιμένω στην πόρτα την κ. Ασπασία να με κοιτάζει.
Mik: Συγγνώμη κυρία Ασπασία. Μήπως ξέρετε που είναι η μητέρα μου; Πέρασα και από το κολλέγιο αλλά δεν ήταν εκεί.
κ. Ασπ: Δεν τα έμαθες αγόρι μου; Πυροβόλησαν τον αδερφό σου. Ο πεθερός του νομίζω.
Mik: Τι πράγμα; Που είναι τώρα;
κ. Ασπ: Στο νοσοκομείο.Έτρεξα να ενημερώσω την Sylthia και αυτή να ενημερώσει την Katelyn. Πήρα το αυτοκίνητο μου και έτρεξα στο νοσοκομείο. Ωχ! Μαύρα Χριστούγεννα θα περάσουμε φέτος. (είπα και έβαλα μπρος το αυτοκίνητο).
Katelyn:
Έμαθα τι έγινε και έτρεξα με τον γιο μου στην αγκαλιά στο νοσοκομείο. Δεν το πιστεύω! Ο Steve μου! Θα τρελαθώ αν τον χάσω. Αναστατωμένη μπήκα μέσα στο νοσοκομείο και άρχισα να ψάχνω στους διαδρόμους τον θάλαμο που έχουν τον Steve. Τον βρίσκω και στο βάθος βλεπω την κυρία Benneth, τον Mike και την Sylthia.
Kat: Πώς είναι; Τι είπαν οι γιατροί;
MrsBen: Σήκω και φύγε αυτή την στιγμή! Εξαιτίας σου ο Steve μου κινδύνεψε! Φύγε!! Παλιό τσουλάκι!
Mik: Μητέρα σταμάτα!!
Kat: Sylthia κράτα το παιδί. Δεν είχα που να το αφήσω. Και όσο αναφορά εσένα Benneth να ξες ότι το φταίξιμο είναι μισό δικό μου αλλά και μισό δικό σου. Μπορεί εγώ να είπα την αλήθεια στον Steve αλλά και εσύ τον ανάγκασες να παντρευτεί μια γυναίκα που δεν αγαπάει με το ζόρι. Νόμιζες πως ήξερες το καλό του γιου σου αλλά τίποτα δεν ήξερες. Τον έκανες δυστυχισμένο! Μόνο μαζί μου είναι ευτυχισμένος! Κατάλαβε το επιτέλους!
MrsBen: Δεν θα μου πεις εσύ πιο είναι το καλό του γιου μου! Και πάψε να μιλάς γιατί θα σε σκοτώσω!
Mik: Μητέρα τι λόγια είναι αυτά; Σταματήστε και οι δύο. Αυτό που μας νοιάζει αυτή την στιγμή είναι η υγεία του Steve. Σεβαστείτε το και μην φωνάζετε. Να! Έρχεται και ο γιατρός.
MrsBen: Γιατρέ! Πως είναι ο γιος μου;
Γιατ: Ξεπέρασε τον κίνδυνο ευτυχώς. Αφαιρέσαμε την σφαίρα και τώρα αναρρώνει. Έχει ανοίξει τα μάτια του αλλά χρειάζεται ξεκούραση γιατί το σώμα του είναι αδύναμο και θα κάτσει κάνα 2-3 μέρες στο νοσοκομείο για να σιγουρευτούμε ότι είναι καλά και ότι είναι έτοιμος να πάρει εξιτήριο.
MrsBen: Μπορούμε να τον δούμε;
Γιατ: Μου ζήτησε να δει την σύντροφο του.
Kat: Ναι πάω. Sylthia δώσε μου το παιδί.Στον θάλαμο:
Kat: Αγάπη μου! (είπα πηγαίνοντας δίπλα του και φιλώντας του το μέτωπο). Πως είσαι;
Ste: Καλά είμαι. Μόνο πονάω λίγο. Αουτσ.
Kat: Μη! Μη κουνιέσαι.
Ste: Αυτή είναι η πιο όμορφη εικόνα. Να βλέπω εσένα και το παιδί μας. (ειπα χαϊδευοντας το κεφάλι του γιου μου).
Kat: Σ'αγαπω! Δεν ξέρω τι θα έκανα αν σε έχανα.
Ste: Και εγώ σ αγαπάω πολύ. (είπα ακουμπώντας τρυφερά το χέρι της).
Kat: Ήρθαν να σε δουν και ο Mike με την Sylthia και η μάνα σου.
Ste: Όχι! Αυτή δεν θέλω να την ξαναδώ.
Kat: Ότι και να έγινε σου είπα και πριν είναι η μάνα σου και ανησυχεί για εσένα.
Ste: Τι ανησυχεί ρε Katelyn; Εξαιτίας της τα πέρασα όλα αυτά.
Kat: Εντάξει. Θα της πω ότι δεν θέλεις να την δεις και θα φωνάξω τον Mike και την Sylthia. Εγώ εδώ έξω θα είμαι.
Ste: Εντάξει.Βγαίνω από τον θάλαμο και πάω να τους μιλήσω.
Kat: Mike και Sylthia μπορείτε να περάσετε. Εσένα Benneth δεν θέλει να σε δει. Ούτε τώρα ούτε ποτέ ξανά. Έτσι μου είπε.
MrsBen: Ας λέει ότι θέλει! (είπα και την έσπρωξα).
Kat: Έλα εδώ! (της είπα πιάνοντας την από το μπράτσο). Δεν θα σε αφήσω να τον ταράξεις! Σήκω και φύγε! Δεν θέλει να σε δει. Μην κάνεις τα πράγματα χειρότερα.
Mik: Καλά σου λέει μητέρα. Γύρνα σπίτι και θα έρθω σε λίγο. Όταν θα βγει από το νοσοκομείο θα βρεις την ευκαιρία να τον δεις.
MrsBen: Μάλιστα. Θα το κάνω μόνο για αυτόν. Εμείς οι δύο δεν τελειώσαμε! (είπα στην Katelyn).
Kat: Το ξέρω. Θα είμαι εδώ πάντα έτοιμη να σε αντιμετωπίσω Benneth! (της απάντησα).Καλησπέρα και Καλά Χριστούγεννα!!! 🎄Να είστε όλοι καλά και να απολαύσετε την σημερινή μέρα με τις οικογένειες σας! ❤️ Είναι διαφορετικά τα φετινά Χριστούγεννα αλλά πρέπει να το υποστούμε και να τα περάσουμε όσο καλύτερα γίνεται. Το σημερινό κεφάλαιο το έγραψα πιο νωρίς απ'οτι ανεβάζω συνήθως. Έτσι, ένα Χριστουγεννιάτικο δωρο από εμένα. Ελπίζω να σας αρέσει💕 Ψηφίστε 🌟 και εμείς θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο. Χρόνια πολλά!! 😚
YOU ARE READING
Κολλέγιο Brighton
AdventureΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...