Η παραμονή στο κολλέγιο

255 19 0
                                    

Kat: Τι είναι αυτά που λέτε; Η μητέρα σας θα μας σκοτώσει αν δεν φύγουμε γρήγορα από δω.
Ste: Θα το κανονίσουμε εμείς. Δεν θα πάτε πουθενά. (είπα και έκανα νόημα στον Mike να με ακολουθήσει).
Syl: Ωχ τι πάνε να κάνουν; Κουράστηκα. Δεν θέλω άλλα προβλήματα.
Kat: Ούτε εγώ.

{Steve and Mike}
Πηγαίνουμε γρήγορα στο γραφείο της μητέρας μας.
Ste: Μητέρα! (είπα και άνοιξα απότομα την πόρτα).
MrsBen: Αχ τρόμαξα. Πώς μπαίνετε έτσι; Δεν σας έχω πει εκατό φορές να χτυπάτε την πόρτα πρωτού μπείτε; Τι θέλετε; Το φαγητό είναι στο ψυγείο. Πηγαίνετε σπίτι.
Mik: Δεν θέλουμε αυτό. (είπα με νευριασμένο ύφος).
Mrsben: Αγόρι μου, γιατί με κοιτάς έτσι; κόλλησες την κακία από τον αδερφό σου;
Ste: Και εγώ σ'αγαπώ μητέρα. (είπα ειρωνικά).
Mik: Μητέρα γιατί έδιωξες την Katelyn Frauden και την Sylthia Heldon από το κολλέγιο; Επειδή μας μίλησαν;
MrsBen: Τόλμησαν να σας το πουν;
Ste: Όχι, τις είδαμε να φεύγουν και τις σταματήσαμε.
Mik: Μητέρα εμείς τις πλησιάσαμε και εμείς τις μιλήσαμε. Δεν είναι κακό να μιλάμε με τις μαθήτριες. Σε λίγα χρόνια εγω θα διδάσκω κάποιες από αυτές.
MrsBen: Δεν το πιστεύω ότι τα ακούω αυτά από το δικό σου στόμα Mike. Τι σας έκαναν; Μάγια;
Ste: Έχει δίκιο ο Mike. Δεν υπάρχει λόγος να μην μας κοιτάνε ούτε στα μάτια οι μαθήτριες. Τι είμαστε δα;
MrsBen: Εγω ξέρω ακριβώς τι κάνω. Αν είσασταν σε επαφή από μικροί με τις μαθήτριες, όταν θα μεγάλωναν δεν θα σας έβλεπαν σαν καθηγητές τους αλλα σας φίλους τους. Άσε που θα ξυπνούσαν οι ορμόνες τους. Θα σας ερωτευόντουσαν. Άλλη όρεξη δεν είχα, να δώσω τους μονάκριβους γιους μου στις φτωχοορφανές μαθήτριες μου.
Ste: Γιατί δεν κατάλαβα; Τι έχουν οι μαθήτριες σου; Τόσο πολύ σε ενοχλεί που είναι από φτωχές οικογένειες; και κυρίως που είναι ορφανές; Δεν διάλεξαν αυτές να γίνουν ορφανές μητέρα. (είπα ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής μου). Την ζωή μας την καθορίζουμε εμείς μητέρα. Εμείς θα καθορίσουμε το τι θα σπουδάσουμε, το τι θα μας αρέσει και το σε ποια κοινωνική θέση θα βρίσκεται η σύντροφός μας.
MrsBen: Πάψε! Οι μαθήτριες θα φύγουν. Πάει και τελείωσε.
Ste: Και εγώ σου λέω πως αν φύγουν αυτές τότε θα φύγουμε και εμείς.
MrsBen: Αυτό μόνο εσύ θα το έλεγες. Ο Mike δεν θα έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο.
Mik: Όχι μητέρα. Θα το έλεγα. Συμφωνώ με τον Steve. Αν οι κοπέλες φύγουν θα φύγουμε και εμείς. Και επίσης αν δεχτείς να μείνουν να ξες πως εμείς θα συνεχίσουμε να χαιρετάμε και να μιλάμε στις μαθήτριες. Είμαστε αρκετά ώριμοι να έχουμε μια συγκεκριμένη στάση απέναντι στις μαθήτριες. Δεν θα μας κάνουν κακό, μην φοβάσε. Είμαι 19 χρονών και ο Steve 24. Σταμάτα να μας συμπεριφέρεσαι σαν να είμαστε μωρά.
Ste: Λοιπόν φτάνουν τα λόγια. Οι μαθήτριες θα μείνουν; Ναι ή οχι;
MrsBen: Σε αυτό το κολλέγιο κάνω κουμάντο εγώ.
Ste: Άρα όχι. Πάμε Mike να μαζέψουμε τα πράγματα μας.
MrsBen: Δεν το πιστεύω ότι με εκβιάζετε.
Mik: Αυτό είναι το σωστό μητέρα για να βάλεις μυαλό.
MrsBen: Καλά. Γίνετε και φίλοι με τις μαθήτριες. Αλλα ένα πράγμα σας λέω. Αν έρθετε ερωτικά σε επαφή με μια μαθήτρια χωρίς δεύτερη κουβέντα την παντρεύεστε και η μαθήτρια φεύγει από το κολλέγιο. Το καταλάβατε;
Mik: Ναι.
MrsBen: Steve δεν σε άκουσα.
Ste: Ναι.
MrsBen: Φύγετε τώρα. Να δω τι άλλο θα κάνω για να μην σας χάσω.

{Katelyn and Sylthia}
Kat: Τι κάνουν τόση ώρα; (είπα πηγαίνοντας πάνω κάτω).
Syl: Δεν ξέρω. Ανησυχώ.
Kat: Να δεις που δεν σηκώνει κουβέντα η γκιόσα.
Syl: Αχ διαλύουμε μια οικογένεια μου φαίνεται.
Kat: Δεν φταίμε εμείς. Πήραμε τις βαλίτσες στα χέρια για να φύγουμε αλλα αυτοί μας σταμάτησαν και δεν μας άφησαν να φύγουμε.

Ste: Κορίτσια! Τα καταφέραμε. Θα μείνετε. (είπα και από ενθουσιασμό πήρα αγκαλιά την Katelyn και κοιταχτήκαμε).
Syl: Τι της είπατε;
Mik: Δεν έχει σημασία. Χαίρομαι πολύ που θα μείνεις. (είπα στην Sylthia φιλώντας της το χέρι).
Kat: Σας ευχαριστούμε πολύ.
Ste: Τίποτα.
Kat: Πάμε Sylthia. (είπα πιάνοντας την βαλίτσα μου στο χέρι για να την πάω στο δωμάτιο).

Syl: Αναρωτιέμαι τι της είπαν και την έπεισαν. (είπα βάζοντας τα ρούχα μου πίσω στην θέση τους).
Kat: Και εγώ αναρωτιέμαι πως μπόρεσαν να της αλλάξουν γνώμη. Είναι σκληρό καρύδι.
Syl: Πιστεύω στους γιους της είναι πιο μαλακή. Είναι μητέρα και λογικά τους έχει αδυναμία.

Georgia: Κορίτσια! (είπα μπαίνοντας ξαφνικά μέσα στο δωμάτιο).
Kat: Τι έπαθες αγάπη μου. (είπα στην μικρή μου "αδερφή" της τρίτης τάξης).
Geo: Κάτι έπαθε η Penny.
Syl: Τι έπαθε;
Geo: Δεν ξέρω. Ήταν στην τουαλέτα και ξαφνικά τσίριξε.
Kat: Τι πράγμα; Γιατί;
Geo: Δεν ξέρω σας λέω. Ελάτε να την βοηθήσετε. (είπα και τις έσπρωξα για να βγουν από το δωμάτιο).

Γεια σας!!! Τι κάνετε; ❤ Το 9ο κεφάλαιο ολοκληρώθηκε!

Πώς σας φαίνονται οι εξελίξεις; πείτε μου την γνώμη σας για τον Steve με την Katelyn και τον Mike με την Sylthia. Ανυπομονώ να δω την γνώμη σας!!

Ψηφίστε 🌟 αν σας αρέσε αυτό το κεφάλαιο και εμείς θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο. See yaaa💃

Κολλέγιο Brighton Donde viven las historias. Descúbrelo ahora