Το σχέδιο ξεκίνησε

154 10 0
                                    

Πηγαίνω λοιπόν στο σπίτι να βρω τον Steve και να του πω ότι είμαι έγκυος.
{Στο σπίτι}
Ver: Καλημέρα αγάπη μου. (είπα μπαίνοντας μεσα στο σπίτι).
Ste: Καλημέρα. Που ήσουν;
Ver: Πήγα μια βόλτα μωρέ. Να δω καμία βιτρίνα ξες τώρα.
Ste: Ααα. Ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη που σε άφησα μόνη σου σήμερα που έπρεπε να περάσουμε περισσότερο χρόνο μαζί. Εσύ δεν φταις σε τίποτα και εγώ σου φέρομαι αδιάφορα.
Ver: Δεν πειράζει αγάπη μου. Δεν σε παρεξηγώ. Σημασία έχει ότι παντρευτήκαμε και αγαπιόμαστε.
Ste: Ναι.
Ver: Ήθελα και εγώ να σου πω κάτι.
Ste: Τί έγινε;
Ver: Είμαι έγκυος.
Ste: Τι πράγμα;
Ver: Ναι αγάπη μου. Το ανακάλυψα πριν καιρό που είχα κάτι ενοχλήσεις αλλα δεν ήμουν σίγουρη και δεν σου το είπα αλλά τώρα το διαβεβαίωσα.
Ste: Αγάπη μου, με κάνεις πολύ χαρούμενο. (είπα με ένα ψεύτικο χαμόγελο αφού η αλήθεια είναι ότι δεν το ήθελα. Αλλα θα μου πεις παντρεύτηκα. Κάποια στιγμή θα ερχόταν και αυτό).
Ver: Και εγώ είμαι πολύ χαρούμενη. Το παιδάκι μας έρχεται αγάπη μου! (είπα αγκαλιάζοντας τον).

{Στο κολλέγιο}
Ήμουν έτοιμη να ξαπλώσω και ξαφνικά χτυπάει η πόρτα του δωματίου μου.
Kat: Ναι;
Mrsben: Γεια σου κορίτσι μου. Τι κάνεις;
Kat: Τι θέλετε να κάνω; Ήμουν έτοιμη να ξαπλώσω.
Mrsben: Ήθελα να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να δώσεις το παιδί σου στον γιο μου και στην νύφη μου. Μήπως μετάνιωσες;
Kat: Μάλλον όχι. Ήθελα να σας ρωτήσω τι θα γίνει με τις σπουδές μου;
Mrsben: Οι σπουδές σου; Οι σπουδές σου πάνε τώρα. Θα πάρεις το απολυτήριο σου και θα πας του χρόνου. Είσαι έγκυος, λίγο πριν τα Χριστούγεννα θα γεννήσεις.
Kat: Πωω. Του χρόνου; Ουφ πρέπει να περιμένω κιαλο;
MrsBen: Εε πως; Δεν γίνεται αλλιώς.
Kat: Αύριο δεν παίρνουμε τα απολυτήρια;
MrsBen: Ναι και μεθαύριο κιόλας φεύγεις από εδώ.
Kat: Που θα πάω;
Mrsben: Ξέρω ένα μέρος που θα κρυφτείς. Θα σου φέρνω φαγητό και ότι άλλο χρειάζεσαι.
Kat: Πώς θα το αντέξω όλο το καλοκαίρι να βρίσκομαι μέσα σε ένα δωμάτιο;
Mrsben: Θα βγαίνουμε μαζί καμία μέρα βόλτα αφού πρώτα ελέγξω ποιος τριγυρνάει στην γειτονιά. Θα σου φέρνω και παγωτό. Ότι θες εσύ.
Kat: Δεν θα με νοιάζει τίποτα τότε. Μόνο αυτό. (είπα πιάνοντας την κοιλιά μου).
Mrsben: Σου ξαναλέω. Αν...
Kat: Όχι σας είπα! Όχι. Δεν μετάνιωσα. Αφήστε με στην ησυχία μου τώρα.

Είναι απόγευμα και και βγήκα έξω από το κολλέγιο στο διπλανό δέντρο με το καλαθάκι μου να μαζέψω λίγα κεράσια. Μαζεύοντας αρκετά λοιπόν, είχε και ένα κλαδί πιο πάνω που έκανα μύτες για να το φτάσω αλλα ζορίστηκα και πόνεσα και έπιασα την κοιλιά μου.
Kat: Αχ! Συγγνώμη μωρό μου.
Ξαφνικά τι βλέπω; Βλέπω το ζευγάρι Brighton να με πλησιάζει. Είχα πολύ καιρό να δω τον Steve η αλήθεια είναι.
Ste: Καλημέρα Katelyn.
Ver: Καλημέρα κορίτσι μου. (είπα παίρνοντας το καλάθι).
Ste: Τι κάνεις;
Kat: Καλά. Εσείς;
Ver: Εμείς είμαστε πολύ καλά. Ειδικά τώρα.
Kat: Γιατί ειδικά τώρα;
Ver: Περιμένουμε το πρώτο μας παιδί (είπα κοιτώντας τον Steve).
Kat: Αλήθεια; Συγχαρητήρια. (είπα κοιτώντας τον Steve).
Ste: Ευχαριστούμε.
Ver: Λοιπόν πάμε;
Ste: Ναι.
Ver: Γεια σου.
Kat: Γεια σας. (είπα και με το που τους είδα να απομακρύνονται έπεσα κάτω στο δέντρο και άρχισα να κλαίω).

ΓΕΙΑΑΑ! Είμαι πίσω με ένα καινούργιο κεφάλαιο! Λοιπόν, εσείς τι κάνετε; Εγω ειμαι μια χαρά και περνάω όσο καλύτερα μπορώ το καλοκαίρι μου. Ψηφίστε 🌟 αν σας άρεσε και εμείς θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο! Αντίο

Κολλέγιο Brighton Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz