Μετά λοιπόν από αυτή την ευχάριστη συνάντηση μπαίνω μέσα στο κολλέγιο και κατευθύνομαι προς το γραφείο της πεθεράς μου. Όλα ίδια παρέμειναν και στο εσωτερικό του κολλεγίου και μου ξυπνάνε τόσες αναμνήσεις που έζησα όλα αυτά τα χρόνια εδώ μέσα.
"Τοκ τοκ"
MrsBen: Παρακαλώ...
Kat: Γειά σου Benneth. Τι κάνεις; (είπα και έκατσα στην καρέκλα αφήνοντας το τσαντάκι μου πάνω στο γραφείο).
MrsBen: Καλά είμαι. Εσύ; Το παιδί; Ο γιος μου; Όλα καλά; (είπα βάζοντας μια σφραγίδα σε ένα έγγραφο).
Kat: Καλά άστα λέμε.
MrsBen: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Kat: Να, απλά ο Steve είναι κάπως αυστηρός μαζί μου εξαιτίας της ζήλιας του. Και φυσικά ποιος άλλος φταίει;
MrsBen: Εσύ;
Kat: Το πανεπιστήμιο. Ό,τι και να γίνει πάντα ρίχνει το φταίξιμο στο πανεπιστήμιο. Ήρθε ένας συμφοιτητής μου στο σπίτι να φέρει μια εργασία να δω και ο Steve μόνο καπνούς δεν έβγαλε από την ζήλια του.
MrsBen: Εντάξει και εσύ ο,τι χρειάζεσαι να το κάνεις εκτός σπιτιού γιατί είναι φυσιολογικό να τσατίζεται.
Kat: Ναι το ξέρω. Αυτό θα κάνω από δω και πέρα. Πέρασα από εδώ κυρίως για να σου ζητήσω να του μιλήσεις μπας και του αλλάξεις την γνώμη για το πανεπιστήμιο. Εσένα θα σε ακούσει.
MrsBen: Θα κάνω ό,τι μπορώ. Θέλεις τίποτα άλλο γιατί έχω μάθημα.
Kat: Όχι ευχαριστώ... Αντίο...
MrsBen: Αντίο.4:00μμ το απόγευμα και βρίσκομαι ξανά στο σπίτι της Sylthia και του Mike μαζί με τον Steve. Πήγαμε για επίσκεψη και πήραμε και τον γιο μας μαζί.
Syl: Για να σε δω εσένα! Αντράκι έγινες χαχαχα. (είπα στον ανιψιό μου Logan).
Ste: Γιατί η δική μου η πριγκίπισσα; Γυναικαρα έγινε. (είπα παίρνοντας αγκαλιά την ανιψιά μου).
Mik: Ναι τέτοια πες της να παίρνουν τα μυαλά της αέρα που θέλει να φοράει κοντά φορέματα στο σχολείο.
Syl: Αχ αγάπη μου. Κάνε μου την χάρη. Μην αρχίζεις πάλι.
Kat: Χαχαχα κουνιάδε μην μου στεναχωρείς την φιλενάδα.
Mik: Μμμ μην την βλέπεις έτσι μεγάλη γλώσσα έχει.
Syl: Βρε αντε από εκεί. (του είπα χτυπώντας τον φιλικά στον ώμο).
Kat: Λοιπόν τι λέτε να πάμε μια βόλτα όλοι μαζί; Χαρά Θεού είναι έξω.
Mik: Γιατί όχι;
Gra: Ναιι!! Μαμά να πάρω μαζί μου και... και τον Ρούντι;
Ste: Ποιος είναι ο Ρούντι; (είπα κοιτώντας περίεργα).
Syl: Ο αρκούδος της χαχαχαχα. Τέλος πάντων παρτον να γνωριστούν με τον Logan.
Log: Δεν είμαι κορίτσι για να παίζω με αρκουδάκια. Εγώ θα παίξω με το τρενάκι μου βουρρρρ (είπα βγάζοντας το από την τσέπη μου).
Kat: Χαχαχα υπέροχα. Πάμε;
Mik: Ναι φύγαμε. (είπα φορώντας το πανωφόρι μου).Λίγο αργότερα, βρισκόμαστε σε ένα λιβάδι γεμάτο λουλούδια. Εγώ και η Sylthia παρακολουθούμε τα παιδιά μας να παίζουν και οι άντρες μας απλά μιλάνε σε μια άκρη για τις δουλειές τους.
Kat: Logan πρόσεχε! (είπα βλέποντας τον να τρέχει).
Syl: Και εσύ Grace θα λερωσεις... Τι ήθελα και μίλησα (είπα πρωτού προλάβω να ολοκληρώσω βλέποντας την Grace να έχει τελικά λερωσει το φόρεμα της με τις λάσπες). Αμάν βρε παιδί μου. Έλα εδώ! (είπα βγάζοντας ένα μαντήλι να την σκουπίσω).
Log: Μαμα θέλω να κάνω τσισα.
Kat: Τώρα σου ήρθε; Όταν σου είπα πάνε κάνε στο σπίτι πρωτού φύγουμε μου είπες όχι. Καλά έλα να πάμε πίσω από εκείνο το δέντρο. (είπα πιάνοντας του το χέρι).Το επόμενο πρωί, σηκώθηκα γρήγορα και ετοίμασα το πρωινό, τον Logan και τελευταίο τον εαυτό μου αν και έπρεπε να φύγω γρήγορα για το πανεπιστήμιο αφού σήμερα γράφουμε τεστ. Με το βιβλίο στο χέρι φόρεσα το πανωφόρι και τα παπούτσια μου.
Kat: Φεύγω! (είπα προσπαθώντας να βάλω το δεύτερο παπούτσι).
Ste: Στο καλό.
Kat: Πήγαινε τώρα το παιδί στο σχολείο. Μην αργήσει εξαιτίας σου.
Ste: Με ξες να αργώ;
Kat: Όποτε διαβάζεις εφημερίδα κολλάς. Να φάει και φύγατε. Αααα και όταν σχολάσεις από το νοσοκομείο πας και παίρνεις το παιδί και έρχεσαι μετά καπάκι να πάρεις και εμένα. Εντάξει;
Ste: Εντάξει. Δεν μου λες; Λέει κάπου εδώ ταξί; (είπα δείχνοντας της το μέτωπο μου).
Kat: Αμάν ρε Steve. Αντε τα λέμε, γειά!Είναι 2:00μμ το μεσημέρι και βρίσκομαι στο προαύλιο του πανεπιστημίου περιμένοντας τον Steve να έρθει να με πάρει και παρεμπιπτόντως συναντώ και τον Joe.
Joe: Katelyn; Πως σου φάνηκε το τεστ;
Kat: Πιο δύσκολο απ'οτι έχουμε διδαχτεί.
Joe: Ναι όντως και εγώ έγραψα, δεν έγραψα 7.
Kat: Αυτό. Χαχαχα.
Joe: Τον άντρα σου περιμένεις;
Kat: Ναι θα έρθει να με πάρει.
Joe: Μου φαίνεται πολύ περίεργο. Εννοώ να πηγαίνεις στο πανεπιστήμιο και να είσαι παντρεμένη.
Kat: Και να έχω και παιδί. (συμπλήρωσα).
Joe: Όντως; Έχεις και παιδί; Απίστευτο!
Kat: Ναι. Αυτός ήταν ο λόγος που άργησα να σπουδάσω. Ήθελα να το μεγαλώσω πρώτα.
Joe: Κατάλαβα.
Kat: Πρέπει να φύγω. (είπα βλέποντας το αυτοκίνητο και τον Steve μέσα να με κοιτάει καχύποπτος). Τα λέμε. (του ειπα ακουμπώντας απαλά το μπράτσο του).
Joe: Καλό μεσημέρι.Γυρίσαμε στο σπίτι και περίμενα τον εξάψαλμο από τον Steve αφού στο αυτοκίνητο δεν μπορούσε να μου κάνει σκηνή μπροστά στο παιδί.
Ste: Τι έκανες πάλι με αυτόν τον χλιμίτζουρα;
Kat: Μιλούσαμε.
Ste: Για τι πράγμα;
Kat: Σχολιάζαμε λίγο για το τεστ που γράψαμε.
Ste: Σου είπα να μην κάνεις φιλίες με τον κάθε συμφοιτητή σου.
Kat: Δεν κάνω φιλίες. Steve έλεος. Είμαστε συμφοιτητές. Τίποτα παραπάνω.
Ste: Έτσι μπορεί να το βλέπεις εσύ. Αυτός μπορεί να σε θεωρεί φίλη του και μετά θα έρθει και το άλλο.
Kat: Ποιο άλλο; Δεν με εμπιστεύεσαι;
Ste: Εσένα σε εμπιστεύομαι. Αυτούς τους χλεχλέδες δεν εμπιστεύομαι. Δεν ήθελα να σε βάλω σε αυτό το δίλημμα αλλά θα το κάνω. Διάλεξε. Η οικογένεια μας ή το πανεπιστήμιο; Αν διαλέξεις την οικογένεια μας, παρατάς το πανεπιστήμιο και τα διαβάσματα και αφοσιώνεσαι σε αυτήν. Αν διαλέξεις το πανεπιστήμιο, χωρίζουμε και θα κρατήσω εγώ το παιδί.
Kat: Τι πράγμα;Γειά σας και καλή Ανάσταση! Ελπίζω όλοι να είστε καλά. Ένα ακόμη κεφάλαιο μόλις ολοκληρώθηκε! Ένα δώρο για την γιορτή μου! 😊 Ελπίζω να σας άρεσε! ❤️ Εύχομαι αύριο να περάσετε υπέροχα με τις οικογένειες σας και να έχετε ένα όμορφο Πάσχα! 🌼 Να είστε όλοι καλά! Φιλιά πολλά, τα λέμε σύντομα! 🌷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κολλέγιο Brighton
MaceraΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...