Η νέα εγκυμοσύνη και μια νέα συμφωνία

187 9 0
                                    

Mike:
Γυρνάω στο σπίτι μετά από μια αρκετά κουραστική μέρα στο πανεπιστήμιο και δεν μπορώ να περιμένω να φάω. Μπαίνω μέσα και αυτό που αντικρίζω με τρόμαξε πολύ. Είδα την Sylthia κάτω στο πάτωμα!
Mik: Αγάπη μου; Αγάπη μου τι έπαθες; (είπα δίνοντας της μικρά χαστουκάκια).

Την έβαλα στον καναπέ να ξαπλώσει και της έφερα ένα ποτήρι νερό. Ξαφνικά την βλέπω να ανοίγει τα μάτια της.
Mik: Αγάπη μου ευτυχώς. Τι έγινε, τι έπαθες;
Syl: Αχ (είπα πιάνοντας το κεφάλι μου). Δεν ξέρω τι έγινε ξαφνικά. Εκεί που καθάριζα πατάτες σηκώθηκα απότομα, μου ήρθε μια ζαλάδα και έχασα τις αισθήσεις μου.
Mik: Δεν έφαγες τίποτα το πρωί;
Syl: Έφαγα.
Mik: Ωραία τότε θα πάμε στον αδερφό μου να σε εξετάσει. Μπορεί να έχεις κάποιο πρόβλημα με την υγεία σου.
Syl: Όχι νομίζω ξέρω τι έχω.
Mik: Τι;
Syl: Έχω καθυστέρηση. Μάλλον είμαι έγκυος.
Mik: Τι;; αγάπη μου!!!! (είπα φιλώντας την στο μέτωπο). Πάμε στο αδερφό μου να σιγουρευτουμε!
Syl: Καλά.
Mik: Αχ είμαι ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στον κόσμο!!
Syl: Μην βιάζεσαι. Δεν είμαι εκατό τις εκατό σίγουρη.
Mik: Το ξέρω αλλά αν είσαι πρέπει και να παντρεύτουμε σύντομα πρωτού γεννήσεις.
Syl: Αχ το πήγες πολύ μακριά.
Mik: Έλα τώρα πάμε! (ειπα τραβώντας την από το χέρι).
Syl: Κάτσε παιδί μου, το φαγητό;
Mik: Βρε άσε το φαγητό. (είπα πετώντας την ποδιά πάνω στην καρέκλα).

Vera:
Έξαλλη από την πρόταση της Mrs Benneth πηγαίνω με γρήγορα βήματα στο δωμάτιο μου αλλά με σταματά ο πατέρας μου.
MrWil: Για έλα εδώ δεσποινίς.
Ver: Τι θελεις πατέρα;
MrWil: Είναι αλήθεια ότι ο προκομένος ο άντρας σου, σου ζήτησε διαζύγιο και εσύ το αρνήθηκες;
Ver: Ναι.
MrWil: Γιατί; Αφού τον μισείς; Γιατί το κάνεις αυτό;
Ver: Τον μισώ πατέρα και γιαυτό θέλω να τον τιμωρήσω. Αν του δώσω το διαζύγιο την επόμενη κιόλας ημέρα θα πάει να παντρευτεί την πορνίτσα του. Δεν θέλω να του δώσω τόσο γρήγορα αυτή την χαρά.
MrWil: Μάλιστα. Και η συμπεθέρα γιατί ήρθε;
Ver: Μου πρόσφερε χρήματα για να κάνω πίσω.
MrWil: Τι θράσος;
Ver: Αυτό λέω και εγώ.
MrWil: Και να φανταστώ ότι δεν τα δέχτηκες.
Ver: Όχι βέβαια.
MrWil: Εγώ λέω να υποχωρήσεις. Αν δεν σε θέλει αυτός μία, δεν τον θέλεις εσύ δέκα. Όμως να υποχωρήσεις με το κεφάλι ψηλά και με αξιοπρέπεια. Μην δεχτείς τα λεφτά. Απλά υποχώρησε. Αυτή είναι η συμβουλή μου. Μην βασανίζεσαι κορίτσι μου για δαύτον.
Ver: Δεν είναι τόσο εύκολο μπαμπά.
MrWil: Ωραία. Σκέψου κάτι άλλο από το να το καθυστερείς.
Ver: Καλά, θα σκεφτώ.

Katelyn:
Βρίσκομαι στο σαλόνι και ράβω ένα ζιπουνάκι για τον γιο μου. Ξαφνικά ακούω το κουδούνι και πάω να ανοίξω.
Kat: Παιδιά; Πώς και από εδώ;
Mik: Καλημέρα Katelyn. Ο αδερφός μου είναι εδώ;
Kat: Ναι στο μπάνιο είναι. Τι τον θέλετε;
Syl: Φιλενάδα νομίζω ότι είμαι έγκυος.
Kat: Τι πράγμα; Μπράβο αγάπη μου!! Τα κατάφερες. Ήρθε και η δική σου η σειρά. Χαχαχα.
Syl: Ναι! Γιαυτό ήρθαμε. Θέλουμε να με εξετάσει ο Steve για να σιγουρευτούμε.
Kat: Αα πολύ ωραία. Ελάτε περάστε. Μην στέκεστε στην πόρτα.

Ste: Επ καλώς τα παιδιά. (είπα κλείνοντας την πόρτα του μπάνιου).
Mik: Γειά σου αδερφέ. Θέλουμε να μας κάνεις μια εξυπηρέτηση. (είπα κοιτώντας την Sylthia).
Ste: Τι έγινε;
Syl: Νομίζω ότι είμαι έγκυος. Και θέλουμε να με εξετάσεις.
Ste: Όντως; Πωωω τι μου λέτε τώρα; Πάμε μέσα να σε εξετάσω.

Μετά από λίγο:
Kat: Λοιπόν γιατρέ; (είπα με ένα γελάκι).
Ste: Ναι! Είναι έγκυος. (είπα με ένα μεγάλο χαμόγελο).
Mik: Αχ! Ευχαριστώ χριστουλη μου!
Kat: Μπράβο παιδιά. Με το καλό!
Mik: Ευχαριστούμε.
Ste: Συγχαρητήρια αδερφέ μου! Το έκανες το θαύμα σου.
Kat: Φιλενάδα συγχαρητήρια!!
Syl: Ευχαριστούμε παιδιά!
Ste: Θα παντρευτείτε;
Mik: Ναι λέμε αυτή την περίοδο.
Kat: Ααα μας προλάβατε. Τι λέτε να κάνουμε διπλό γάμο;
Mik: Κοίτα Katelyn, εγώ θέλω την μάνα μου στον γάμο μου.
Kat: Ναι σωστά (είπα κοιτώντας κάτω).
Mik: Αλλά πραγματικά θα το ήθελα πολύ.
Kat: Σε πιστεύω Mike μου. Δεν πειράζει.
Syl: Αλλά σας θέλουμε κουμπάρους στον γάμο μας. Οπότε θέλετε δεν θέλετε θα έρθετε.
Kat: Αχ ναι σωστά (είπα γελώντας).
Ste: Δυστυχώς ούτε τα παιδιά μας θα μπορέσουμε να βαπτισουμε μαζί. Βλέπετε ο δικός μας μεγαλώνει και μέσα στο καλοκαίρι θα τον βαπτίσουμε.
Syl: Εντάξει ουτος ή άλλος δεν πρέπει να βιαζόμαστε. Ας πάνε πρώτα όλα καλά και να έρθει το παιδί υγιή.
Ste: Δικιο έχει η Sythia. Λοιπόν σήμερα και αύριο θα μείνετε εδω, να σας προσέχουμε εμείς και θα αλλάξουμε αύριο μαζί τον χρόνο. Τι λέτε;
Syl: Ναι! (είπα και χοροπήδηξα).
Mik: Εντάξει λοιπόν. (είπα χαμογελώντας).

Ξαφνικά ακούμε το κουδούνι.
Kat: Περιμένουμε κανέναν;
Ste: Πάω εγώ.
Ver: Καλησπέρα Steve.
Ste: Τι κάνεις εσύ εδώ; Που με βρήκες;
Ver: Όποιος ψάχνει βρίσκει. Ωχ συγγνώμη που διακόπτω. Βλέπω έχετε παρέα. Ήθελα να μιλήσουμε λίγο. Ιδιαιτέρως.
Ste: Πάμε έξω. (είπα στην Katelyn).

Kat: Τι θέλεις τελικά;
Ver: Αποφάσισα να υποχωρήσω από το διαζύγιο... Αν έρθεις για ένα βράδυ στο σπίτι μου να κοιμηθείς με το παιδί. Έστω στον καναπέ.
Ste: Τι είναι αυτά που λες; Δεν γίνεται αυτό.
Kat: Δεν μπορούσες να σκεφτείς κάτι ευκολότερο;
Ver: Όχι. Θέλω να κάνω έστω και για ένα βράδυ αυτό που ονειρευόμουν. Να περάσω λίγο χρόνο με τον άντρα μου και το έστω όχι παιδί μου.
Ste: Δεν.. Δεν ξέρω.
Kat: Πήγαινε Steve. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα κακό στο παιδί. Θα είσαι εσύ εκεί. Και εγώ σε εμπιστεύομαι.
Ste: Και γιατί να σε πιστέψω; Που ξέρω εγώ αν πατήσεις την συμφωνία μας;
Ver: Μπορείς να έρθεις αφού βγει το διαζύγιο.
Ste: Ωραία τότε. Αύριο κιόλας βάζουμε μπροστά το διαζύγιο. Σύμφωνοι; (είπα δίνοντας το χέρι μου).
Ver: Σύμφωνοι. (είπα ανταποκρίνοντας στην χειραψία).

Γειά σας!! Τι κάνετε; Ελπίζω όλοι να είστε καλά ❤️ Συγγνώμη ζητώ για την κάπως αργοπορία αλλά πιέζομαι αυτη την περίοδο με το σχολείο και φροντιστήριο. Οι πανελλήνιες πλισιάζουν (δίνω το 22) και μειώνεται έτσι ο χρόνος μου. Γιαυτό θα γράφω όποτε μπορώ. Ελπίζω να το κατανοήσετε. Λοιπόν ψηφίστε 🌟 για το σημερινό κεφάλαιο και εμείς θα τα πούμε στο επόμενο. Byee🥰

Κολλέγιο Brighton Onde histórias criam vida. Descubra agora