Ένα σχέδιο και η ανακάλυψη

224 10 2
                                    

Ste: Τι πράγμα;
MrsBen: Αυτό που άκουσες. Είναι μεγάλο λάθος να κρατήσεις το παιδί μακριά από την μητέρα μου.
Ste: Ώστε έτσι;
MrsBen: Έτσι. Και σε συμβουλεύω να ξεχάσεις αυτό που σκέφτηκες. Σκέψου ότι θα καταστρέψεις την ζωή του. Αν νοιάζεσαι για τον γιο σου σταμάτα την συμφορά που έρχεται πρωτού του δημιουργήσεις προβλήματα.
Ste: Εσύ νοιάζεσαι, που αρνείσαι να προσφέρεις ένα πιάτο φαΐ στον εγγονό σου;
MrsBen: Από εσένα περισσότερο νοιάζομαι και αν δεν κάνεις όλα αυτά δεν θα χρειαστεί το παιδί να έχει την ανάγκη μου.
Ste: Εντάξει οκ. Δεν αλλάζω γνώμη. Και αυτό να το πεις στην Katelyn όταν έρθει να σε δει. Γιατί είμαι σίγουρος πως θα το κάνει. Αυτό θα το θυμάμαι μητέρα. (είπα και έκανα να φύγω).
MrsBen: Steve; Θα κάνω τα πάντα ώστε ο εγγονός μου να είναι ευτυχισμένος. Ακόμα και εναντίον σου θα κινηθώ και θα κάνω κόμμα με την Katelyn. Όχι επειδή την συμπαθώ, αλλά επειδή ο Logan την χρειάζεται.
Ste: Κάνε ό,τι καταλαβαίνεις. (είπα κλείνοντας την πόρτα πίσω μου).

1 μήνα αργότερα:
Έχει περάσει ένας μήνας. Ο Steve συνεχίζει το ίδιο βιολί. Το παιδί προσπάθησα αρκετές φορές να το δω όμως με έβλεπε ο Steve ο οποίος ήταν συνέχεια μαζί του και τον άρπαζε και έφευγε. Παραμένω γυναίκα του και με πιάνει αηδία. Δεν νοιάζεται ούτε για διαζύγια. Θέλει μόνο να μείνω μακριά τους. Δεν με εμπιστεύτηκε ποτέ. Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος χωρισμού και συμφωνώ. Αλλά όχι να παίρνει και το παιδί στον λαιμό του. Πάω σήμερα να συναντήσω την πεθερά μου η οποία κατά έκπληξη μου, είναι με το μέρος μου. Και αυτή προσπάθησε όλον αυτόν τον καιρό να με φέρει σε επαφή με τον Logan αλλά δεν τα κατάφερνε. Όμως σαν έξυπνη γυναίκα που είναι, και αυτός είναι ο μόνος λόγος που την θαύμαζα όλα αυτά τα χρόνια, σκέφτηκε να υποκριθεί πως θέλει να στηρίξει τον Steve και το παιδί ώστε όποτε βρίσκει ευκαιρία, όταν ο Steve είναι στο νοσοκομείο να μου τον φέρνει να τον βλέπω. Τον είδα 2-3 φορές. Το μωρό μου μεγάλωσε. Με ρώτησε μάλιστα "γιατί μανούλα δεν μένουμε πια όλοι μαζί;" Μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Σήμερα λοιπόν πάω στο σπίτι της πεθεράς μου όπου εκεί με περιμένει ο Logan. Του υποσχέθηκα να παίξουμε παζλ.

Η ώρα είναι 13:00. Ο Steve συνήθως σχολάει στις 3. Αν έχει και χειρουργείο τον παίρνει και 4.
Kat: Μπράβο αγάπη μου που έφαγες όλο το φαγητό σου. Ευχαριστούμε Clara. Πες ευχαριστώ για το φαγάκι.
Log: Ευχαριστώ. (είπα γλείφωνας το στόμα μου).
Kat: Λοιπόν αφού ήσουν καλό παιδάκι και έφαγες όλο σου το φαγητό θα σου δώσω κάτι. (είπα και έβγαλα από την τσάντα μια σοκολάτα γάλακτος).
Log: Γιουπι!!!! (είπα χοροπηδώντας).
Kat: Χαχαχα. Λοιπόν θα την φας και μετά θα παίξουμε, αντε! (είπα χτυπώντας τον στο πωπουδακι).
MrsBen: Χαίρομαι πολύ που τον βλέπω χαρούμενο.
Kat: Σε ευχαριστώ Benneth! Για όλα. (είπα πιάνοντας το χέρι της).
MrsBen: Μην με ευχαριστείς. Είμαι και εγώ μητέρα και καταλαβαίνω.

Κολλέγιο Brighton Where stories live. Discover now