{Mrs Benneth}
Είναι Σάββατο και εγώ ξύπνησα νωρίς ανεξαρτήτως την ημέρα γιατί σήμερα θα έρθουν στο σπίτι μας η Vera και οι γονείς της. Σηκώθηκα και άρχισα να κάνω γενική σε όλο το σπίτι μαζί με τις υπηρέτριες. Μπήκα στα δωμάτια των γιων μου και άρχισα να τους φωνάζω για να ξυπνήσουν. Τελείωσα γύρω στης δύο το μεσημέρι και ήμουν κουρέλι. Έκανα ένα μπάνιο και ξάπλωσα λίγο να ξεκουραστώ. Ουφ! Πάλι καλά που δεν έχω να πάω στο σχολείο σήμερα. Θα έρθουν στις επτά και σιγά σιγά άρχισα να ετοιμάζομαι. Έβγαλα τα χιλιάδες φορέματα μου από την ντουλάπα και τα άπλωσα πάνω στο κρεβάτι. Αφού αποφάσισα ποιο θα βάλω, το φόρεσα και φώναξα μια κοπέλα να φτιάξει τα μαλλιά μου. Αφού τελείωσα και με αυτό άνοιξα την κοσμηματοθήκη και πήρα κάτι ωραία μεγάλα πράσινα σκουλαρίκια που το καθένα ζύγιζε ένα κιλό. Αφού λοιπόν ήμουν πανέτοιμη να τους υποδεχτώ πήγα να ασχοληθώ με τους γιούς μου. Τους έστειλα και τους δύο για μπάνιο και έβγαλα στου καθενός το κρεβάτι ένα πουκάμισο, σακάκι και γραβάτα. Τον Steve τον πρόσεξα περισσότερο στο ντύσιμο αφού άλλωστε είναι ο γαμπρός.
Ste: Μητέρα λυπάμαι αλλά δεν θα βάλω και γραβάτα.
Mrsben: Θα βάλεις! Θέλω να είσαι κούκλος μπροστά στην μέλλουσα σύζυγο σου, για να δει τι παίρνει.
Ste: Δεν την θέλω το καταλαβαίνεις;
Mrsben: Όχι δεν το καταλαβαίνω. Και δεν θα το ξανά συζητήσουμε. Θα την παντρευτείς αλλιώς θα μείνεις στον δρόμο.
Ste: Δεν το πιστεύω ότι με εκβιάζεις με αυτόν τον τρόπο. Θέλεις ο γιος σου να γίνει δυστυχισμένος για την υπόλοιπη ζωή του; Δεν την θέλω, σε παρακαλώ κατάλαβε το.
MrsBen: Και ποια θέλεις; Την μαθήτρια μου; Ξέχνα το! Και έπειτα, ούτε καν την είδες πως ξες ότι δεν την θέλεις. Μπορεί να σου αρέσει. Λοιπόν τέλος τα λόγια. Πάω να δω αν είναι το τραπέζι έτοιμο.
Mik: Κουράγιο αδερφέ μου. (είπα πιάνοντας τον από τον ώμο).
Ste: Mike θέλω να με βοηθήσεις να την δω.
Mik: Τι λες τώρα; Τρελάθηκες; Το κολλέγιο παρακολουθείτε από παντού. Έχει απαγορευτεί η είσοδος για εσένα.
Ste: Εντάξει τότε, να, πάρε αυτό το γράμμα και δώσ' της το. Εδώ μέσα γράφω όσα δεν μπόρεσα να της πω.
Mik: Εντάξει θα της το δώσω. (είπα παίρνοντας το γράμμα).
Ste: Ευχαριστώ αδερφέ μου.
Mik: Έλα, πάμε έξω τώρα.Τριν τριν, ακούγεται το κουδούνι.
Mrsben: Elen, άνοιξε την πόρτα.
Elen: Μάλιστα.
Mrsben: Ωωω καλησπέρα σας. Καλός ήρθατε στο σπίτι μας. Περάστε από εδώ...
Mrs Wilson: Καλησπέρα. (είπα κοιτώντας όλο το σπίτι).
Mr Wilson: Καλησπέρα σας.
Mik: Γεια σας. (είπα κάνοντας μια χειραψία με τον κύριο Wilson και φιλώντας το χέρι της κυρίας Wilson).
Ste: Καλός ορίσατε (είπα αφού μου έκανε νευρικό νόημα η μητέρα μου για να μιλήσω).
Mr Wil: Από εδώ η μοναχοκόρη μου, η Vera.
Ste: Χαίρω πολύ. Είμαι ο Steve. (είπα φιλώντας αναγκαστικά το χέρι της).
Vera: Και εγώ χάρηκα. Είμαι η Vera. (είπα χαμογελώντας του).
Mik: Εγω ειμαι ο Mike. Ο αδερφός του Steve, χάρηκα πολύ δεσποινίς. (είπα φιλώντας της το χέρι).
MrsBen: Λοιπόν, δεν περνάμε στην τραπεζαρία; (είπα δείχνοντας την).
STAI LEGGENDO
Κολλέγιο Brighton
AvventuraΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...