Η τιμωρία

386 21 0
                                    

Stell: Τι εννοείται επέστρεψαν κυρία; Ποιοι;
MrsBen: Πάμε μέσα. Θα σας εξηγήσω.

MrsBen: Πριν 20 χρόνια, όταν εσείς δεν είσασταν εδώ και τότε ο άντρας μου ήταν ο διευθυντής του κολλεγίου αυτός ο ήχος από λύκο ακουγόταν έτσι, όπως και τώρα. Με την βοήθεια της αστυνομίας πήγε να δει από που ακουγόταν αυτό. Ήταν όπως και τώρα από το πίσω μέρος του κήπου. Ήταν μια αγέλη λύκων που ζούσε σε αυτό το δάσος που βρίσκεται εκεί πίσω. Οι αστυνομικοί αναγκαστικά τα σκότωσαν για να μην φάνε κανένα άνθρωπο. Και τώρα ξανά ήρθε κι άλλη αγέλη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό αλλά θα φροντίσω να φύγουν όλοι οι λύκοι. Μην ανησυχείτε. Κάντε υπομονή, το ξέρω ότι ο ήχος είναι τρομακτικός αλλά αύριο το πολύ μεθαύριο δεν θα υπάρχει ούτε ένας λύκος στην περιοχή.  Πηγαίνετε στα κρεβάτια σας χωρίς καμία ερώτηση.

Syl: Παναγία μου, εμείς πως θα κοιμηθούμε τώρα; (είπα και σκεπάστηκα).
Kat: Δεν ξέρω αλλά πρέπει να κοιμηθούμε. Αύριο έχουμε μάθημα.

Την επόμενη μέρα σηκωθήκαμε όλες στης 7:00. Ντυθήκαμε και πήγαμε στην τραπεζαρία να φάμε γρήγορα γιατί στης 8:00 είχαμε μάθημα.

Μπήκαμε στην τάξη. Είχαμε πρώτη ώρα με την κυρία Carol, ιστορία. Έκατσε στην έδρα και κοιτούσε την λίστα με τα ονόματα μας για να δει ποιον να εξετάσει γα σήμερα. Εγώ δεν διάβασα τίποτα. Το μυαλό μου το έχω συνέχεια σε αυτόν!! Είμαι τρελή γαμωτο.
MrsCa: Katelyn Frauden στον πίνακα!
Kat: ( Όχι ρε γαμωτο, γιατί εμένα; Πόσο άτυχη είμαι; σκέφτηκα και σηκώθηκα από την θέση μου).
MrsCa: Διάβασες για σήμερα;
Kat: Όχι (είπα και άρχισα να ιδρώνω. Διαβάζω συνέχεια και θα με παρεξηγήσουν. Αλλά τώρα δεν μπορώ. Το μυαλό μου είναι μόνο σε αυτόν).
MrsCa: Όχι; Πάμε στην κυρία διευθύντρια.

*Στην παλιά εποχή παιδιά, όσοι μαθητές δεν διάβαζαν έτρωγαν ξύλο.  Το λέω για όσους ήξεραν πως μόνο αν έκαναν κάτι κακό έτρωγαν ξύλο. Όχι, έτρωγαν και όταν ήταν αδιάβαστοι.

Πήγαμε στο γραφείο της διευθύντριας και εγώ άρχισα να φοβάμαι πολύ. Το ήξερα ότι θα με χτυπήσουν.

MrsCa: Με συγχωρείτε κυρία. Η μαθήτρια Katelyn Frauden ήταν αδιάβαστη στο μάθημα μου.
MrsBen: Katelyn? Δεν το πιστεύω! Εσύ αδιάβαστη; Γιατί; Με απογοητεύεις.
Kat: Λυπάμαι κυρία.
MrsBen: Γιατί δεν διάβασες λοιπόν;
Kat: Δεν μπορώ να σας πω.
MrsBen: Γιατί;
Kat: Κάτι προσωπικό.
MrsBen: Ωραία λοιπόν, άνοιξε τα χέρια σου. (είπα και έκανα νόημα στην υπηρέτρια να μου δώσει την βέργα).
Kat: (ΜΙΑ στα χέρια, ΔΥΟ στα χέρια, ΤΡΕΙΣ στα χέρια, ΤΕΣΣΕΡΙΣ στα χέρια. Τα αυτιά μου άρχιζαν να βουίζουν, τα χέρια να τρέχουν αίματα. Δεν έκανα τίποτα, απλά κοιτούσα το κενό).
MrsBen: Πήγαινε στο δωμάτιο σου. Και τόλμησε άλλη φορά να μην διαβάσεις και να μην μου πεις κυρίως τον λόγο που δεν διάβασες.

Πήγα στο δωμάτιο μου και απλά άρχισα να κλαίω. Εντωμεταξύ χτύπησε και το κουδούνι για διάλλειμα.
Syl: Katelyn! Τι σου έκαναν; Ιιιιι! (είπα βλέποντας τα χέρια της μέσα στα αίματα).
Kat: Τι ήθελες να μου κάνουν δηλαδή;
Syl: Έλα να σου καθαρίσω το αίμα με μια πετσέτα. (είπα και καθίσαμε στο κρεβάτι μου).  Τι έπαθες κορίτσι μου όμορφο; Γιατί είσαι στον κόσμο σου; Ποιός σου πήρε το μυαλό καρδούλα μου;
Kat: Είδα το γιο της.
Syl: Τι; (είπα και σήκωσα το κεφάλι μου και την κοίταξα στα μάτια). Ποιόν από τους δύο; Πότε;
Kat: Μάλλον τον μεγαλύτερο. Όχι τώρα. Όταν εσείς είσασταν στο χορό. Βγήκα στον κήπο, με είδε και με πλησίασε.
Syl: Ναι και αυτό που κολλάει; Katelyn; (είπα και  σοκαρισμένη ακούμπησα το στόμα μου).

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥΥ! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Αχ δεν ξέρω πώς να σας ευχαριστήσω που μόνο με 3 κεφάλαια πλησιάζω τα 80 reads!! Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ! ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ😊 Μόλις ολοκληρώθηκε το 4ο κεφάλαιο. Ψηφίστε 🌟 και θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο. Φιλιά πολλαααααα!😘

Κολλέγιο Brighton Where stories live. Discover now